پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۰۵۳
|
کد خبر: ۵۰۲۲
به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا؛

دوره پایتون مقدماتی با حضور بیش از ۴۰۰ نفری دانشجویان به ایستگاه پایانی رسید

دوره پایتون مقدماتی که به همت انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا و هسته علمی شهید احمدی‌روشن برگزار شده بود، به ایستگاه پایانی رسید.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، این دوره که در جهت افزایش دانش در زمینه برنامه‌نویسی و با هدف همه‌گیری به صورت رایگان برگزار شده بود، با استقبال کم‌نظیری مواجه شد که در ثبت‌نام اولیه دوره بیش از ۴۰۰ نفر ثبت‌نام داشتند و در نهایت نیز نزدیک به ۳۰۰ نفر در دوره ثبت‌نام نهایی نمودند.

امیرحسین بابائیان دبیر انجمن علمی و مدرس دوره می‌گوید: با هدف امکان حضور همه اقشار در دوره، این دوره مقدماتی در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت رایگان برگزار شد، که استقبال بالای ثبت‌نام‌کنندگان نشان از یک رکورد جدید برای انجمن علمی کامپیوتر را دارد. در اولین جلسه این دوره ۱۵۰ نفر به صورت آنلاین در بستر آمورشی Adobe Connect مختص انجمن‌های علمی حضور بهم رساندند.

وی افزود: محتوای این دوره همچنین در پایگاه‌های اشتراک‌گذاری ویدئو همچون آپارات منتشر شده است، تا افزون بر اعضایی که در دوره ثبت‌نام نموده‌اند، افراد علاقه‌مند نیز بتوانند از محتوای دوره استفاده کنند.

بابائیان خاطرنشان کرد: در هسته عملی شهید احمدی‌روشن با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون در حال پیاده‌سازی پروژه شناسایی اجرام در خط تولید از طریق ویدئو و عکس به راهبری دکتر حسن ختن‌لو عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر هستیم.

دبیر انجمن علمی کامپیوتر اظهار داشت: پیش از این نیز دوره‌هایی همچون برنامه‌نویسی احتمالی که از سوی انجمن علمی کامپیوتر برگزار شده بود، بازخوردهایی مثبت و در سطح بین‌المللی نیز داشته است.

گفتنی است، در پایان این دوره به افرادی که بتوانند در آزمون پایانی امتیاز A را کسب کنند گواهی گذراندن موفق دوره اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری