پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۰۷
|
کد خبر: ۵۰۶۷
در راستای تقویت هر چه بیشتر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی؛

دانشگاه‌های بین‌المللی D-8 و صنعتی امیرکبیر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

رؤسای دو دانشگاه بین‌المللی D-8 و صنعتی امیرکبیر، در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر عباس افخمی و دکتر سیداحمد معتمدی رؤسای دو دانشگاه بین‌المللی D-8 و صنعتی امیرکبیر در راستای تقویت هرچه بیشتر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و با توجه به توان علمی، آموزشی و پژوهشی موجود، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع استفاده دانشجویان دانشگاه بین‌المللی D-8 از فضا و امکانات دانشگاه امیرکبیر اعم از کلاس‌های درسی، آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کتابخانه، اینترنت، نرم‌افزار‌های موجود و سایر امکانات مورد نیاز پس از تایید صلاحیت عمومی دانشجویان از طریق مراجع ذی‌صلاح و همچنین استفاده از خدمات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و مشاوره‌ای اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر به عنوان عضو هیأت علمی وابسته براساس آیین‌نامه استخدامی اعضای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، به مدت ۵ سال، امضاء کردند.

براساس تعهدات عمومی این تفاهم‌نامه، دانشگاه امیرکبیر مجوز‌های لازم برای برگزاری دوره‌های مورد نیاز و رشته–گرایش‌های مورد نظر را از شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی دریافت کرده است.

موضوع این تفاهم‌نامه نیز تنها شامل دانشجویان دانشگاه بین‌المللی D-8 بوده و تنها دانشجویان معرفی‌شده در قالب این تفاهم‌نامه امکان بهره‌مندی از این فرصت‌ها را خواهند داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه