پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۲۵
|
کد خبر: ۵۰۸۰
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مسیر اصلی دانشگاه‌ها، حضوری است، اما در این مدت دانشگاه‌ها و دانشجویان در دوره‌های غیرحضوری هم توانمند شدند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از ایرنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان، گفت: فضا الان به سمتی رفته است که مسوولان وزارت بهداشت و سخنگوی این وزارتخانه در صحبت‌های خود از واکسیناسیون دانشجویان خبر می‌دهند.

وی افزود: بر اساس آنچه که در صحبت‌ها اعلام شده است، امکان واکسیناسیون دانشجویان از تولیدات داخل فراهم است، اما زمان شروع واکسیناسیون را وقتی به نتیجه نزدیک شویم، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وزیر علوم با بیان اینکه وزارت علوم در حال تلاش برای بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از مهرماه ۱۴۰۰ است، تاکید کرد: مسیر اصلی دانشگاه‌ها، حضوری است، اما در این مدت دانشگاه‌ها و دانشجویان را در دوره‌های غیرحضوری هم توانمند کردیم.

غلامی با اشاره به روند ادامه آموزش مجازی در صورت حضوری‌شدن کلاس‌ها، بیان کرد: براساس نظام‌نامه آموزش الکترونیکی که سال ۹۹ به دانشگاه‌ها ابلاغ شد، مراکز آموزش عالی می‌توانند تا ۵۰ درصد محتوای دروس را در برخی از رشته‌ها به صورت مجازی برگزار کنند.

براساس این گزارش، پیش از این دکتر علی خاکی‌صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم ابراز امیدواری کرده بود که دانشگاهیان در ماه‌های مرداد و شهریور واکسینه شوند؛ چرا که دانشجویان به علت مجازی برگزار شدن کلاس‌ها، آسیب‌های جدی دیده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست