پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۴۷
|
کد خبر: ۵۰۸۲
دکتر عباس افخمی، در پیامی، سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور حماسه‌های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جان‌گداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است.

قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد. این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی، عجین و ارتحال ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

اینجانب سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت و تعزیت عرض کرده و امیدوارم ان‌شاءالله با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و ادامه‌دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

همچنین فرارسیدن سالروز شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت؛ حضرت امام جعفر صادق (ع) را که وجود پربرکت ایشان در باروری اندیشه اسلامی تا به امروز و با گذشت قرن‌ها، همچنان جامعه اسلام را سیراب ساخته، به تمامی دلدادگان خاندان نبوت و طهارت (ع) تسلیت می‌گویم.

دکتر عباس افخمی
رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه