پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۶۸
|
کد خبر: ۵۰۸۷
به همت پژوهشکده فناوری‌های نوین پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و با همکاری انجمن شیمی ایران؛

بیست و هشتمین کنفرانس شیمی آلی ایران برگزار می‌شود

بیست و هشتمین کنفرانس شیمی آلی ایران، به همت پژوهشکده فناوری‌های نوین پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، بیست و هشتمین کنفرانس شیمی آلی ایران به همت پژوهشکده فناوری‌های نوین پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و با همکاری انجمن شیمی ایران به صورت مجازی-حضوری توسط پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برگزار خواهد شد؛ لذا با کمال افتخار و اشتیاق از کلیه اساتید محترم، دانشجویان گرامی، پژوهشگران و متخصصین ارجمند مراکز علمی-تحقیقاتی و صاحبان صنایع مرتبط برای شرکت در این سمینار دعوت به عمل می‌آید.

این کنفرانس چالش‌های مرتبط با زمینه‌های شیمی آلی و زیرشاخه‌های مرتبط با این گرایش را شامل می‌شود. برگزارکننده گان تلاش می‌کنند این رویداد بستر مناسبی برای محققان، صنعتگران و دانشمندان فراهم آورد تا داده‌ها و تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و شرکت کننده گان را با دانش روز و پژوهش‌های نوین در زمینه‌ی شیمی توانمند کنند.

با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹، برگزارکننده گان کنفراس تصمیم گرفتند که این رویداد مهم بصورت مجازی-حضوری برگزار کنند. مجازی بودن کنفرانس این فرصت را به ما داد تا بتوانیم از دانشمندان برجسته‌ی داخل و خارج کشور، از دانشگاهیان و صاحبان صنایع در زمینه‌ی شیمی برای سخنرانی دعوت به عمل آوریم. برگزاری این رویداد علمی، فرصتی مهم و مغتنم و ارزشمند برای شرکت کننده گان از دانشگاه‌ها و سازمان‌ها برای تعامل با دانشمندان و صاحب نظران برجسته خواهد بود.

دبیرخانه کنفرانس:
پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران
تلفن: ۴۴۷۸۷۸۱۱-۰۲۱
همراه: ۰۹۳۰۰۳۳۸۶۶۲
واتس آپ: ۰۹۳۰۰۳۳۸۶۶۲
اینستاگرام: ۲۸isoc۲۰۲۱
وب سایت: isoc2021.ir/fa
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری