پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۹۰
|
کد خبر: ۵۱
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا گفت: هرچه از انقلاب میگذرد عظمت انقلاب بیشتر آشکار می شود. مقایسه شرایط قبل از انقلاب با شرایط حاضر، قدرشناسی ما را نسبت به انقلاب قوی تر می کند.
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
 دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در مراسم آعاز دهه فجر به خبرنگار بسنا گفت: هرچه از انقلاب میگذرد عظمت انقلاب بیشتر آشکار می شود. مقایسه شرایط قبل از انقلاب با شرایط حاضر، قدرشناسی ما را نسبت به انقلاب قوی تر میکند.
وی افزود: دانشجویان و دانشگاهیان با مطالعه تاریخی و تحقیقات بیشتر در زمینه انقلاب اسلامی و دستاوردهایش، می توانند بیشتر قدردان این انقلاب عظیم باشند و شرایط حاضر را بهتر درک کنند.
عروتی موفق درباره تاثیر انس با شهدا و حضور بر قبور آنها بر روحیه جوانان و تجدید یاد و خاطره آنان خاطرنشان کرد: حضور در این یادمان ها جنبه های متفاوتی را دربردارد. اولا، قدرشناسی از شهدای گرانقدر که باارزش ترین سرمایه زندگی شان یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و دوم اینکه تجدید میثاقی است برا خودمان. یعنی حضور ما در مزار شهدای گمنام در هر برهه ای از زمان، یک تجدید بیعت و میثاقی بر این است که شهدای عزیزمان با ایثار و فداکاری حماسه آفریدید و رفتند و ما هم الان وظیفه حماسه آفرینی، نگهبانی و حراست از دستاوردهای انقلاب را داریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر