پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۷۲
|
کد خبر: ۵۱۱۱
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخد‌امی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، از سه‌شنبه ۱۸ خرداد آغاز شده و در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد پایان می‌پذیرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخد‌امی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰، منحصراً به صورت اینترنتی از روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد آغاز شده و در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد پایان می‌پذیرد.

بنابر مندرجات دفترچه این آزمون استخدامی، دانشگاه بوعلی‌سینا نیز ذیل آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری، ۳۵ نفر را در گرایش‌های مختلف رشته‌های فیزیک، تربیت بدنی، مهندسی مواد، مهندسی صنایع، بهداشت مواد غذایی، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، کارآفرینی و کسب و کار، مهندسی علوم باغبانی، مهندسی برق، زمین‌شناسی، مهندسی مکانیک، شیمی، مکانیزاسیون کشاورزی، مکانیک یبوسیستم، صنایع غذایی، مهندسی آب، مهندسی عمران، مهندسی زارعت و اصلاح نباتات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم تربیتی، بهداشت محیط، مهندسی کامپیوتر، علوم دامی، معماری استخدام می‌کند.

متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که همزمان با شروع ثبت‌نام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و همچنین فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز؛ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

جهت مشاهده دفترچه آزمون استخد‌امی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۰ کلیک کنید.


آزمون روز ۲۲ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر اباصلت خراسانی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم پیش از این گفته است: آزمون روز ۲۲ مرداد ماه سال جاری برگزارمی شود و حداکثر ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه اعلام خواهد شد.

دکتر خراسانی همچنین اظهار داشت: از ۱۹۶۰ نفر نیروی انسانی که جذب خواهند شد، ۱۶۹۳ نفر سهمیه دانشگاه‌ها، ۱۴۸ نفر سهمیه موسسات آموزشی و پژوهشی، ۱۱۹ نفر سهمیه پارک‌های علم و فناوری هستند و حوزه ستادی وزارت علوم هم در این آزمون فاقد سهمیه است.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان قراردادی شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات وابسته نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و میزان سنوات آنان در زمان ثبت‌نام به حداکثر سن اضافه خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم تاکید کرد: افراد بومی شهرستان‌ها در زمان ثبت نام، باید نسبت به بارگذاری فرم استشهاد محل سکونت به منظور محاسبه امتیاز بومی گزینی در سامانه ثبت‌نام اقدام نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست