پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۲۱
|
کد خبر: ۵۱۸۷
مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری‌زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: طرح جامع راهیان پیشرفت با حضور کارآفرینان در مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده برگزار می‌شود
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، امیراحمد رضاعلی مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری‌زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر گفت: مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده در شرایطی ایجاد شد که هیچ بستری برای بروز روحیه خود باوری در فضای دانشگاهی برای دانشجویان وجود نداشت؛ با توجه به اینکه سازمان بسیج دانشجویی از هسته‌ها و مراکز تحقیقاتی حمایت کرده و برای آن‌ها مجوز صادر می‌کند اقدام به تشکیل این مرکز تحقیقاتی کردیم.

به گفته‌ی مسئول مرکز تحقیقاتی شهید فخری زاده بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر، هدف تشکیل این هسته ایجاد فضای علمی برای دانشجویان است و از جمله برنامه‌های پیش‌رو برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینار‌های علمی در حوزه‌ی رشته‌های گوناگون تحصیلی است و به تناسب وضعیت شهرستان ملایر است. هم‌اکنون با هدف کنشگری جهت رونق حوزه‌هایی مانند کشمش، مبل و منبت هسته‌هایی در شهرستان تشکیل شده است.

امیراحمد رضاعلی در رابطه با دوره شهید فخری‌زاده تشریح کرد: دوره شهید فخری‌زاده دوره‌ای است که توسط سازمان بسیج دانشجویی برگزار شده و بستری است که هسته‌های علمی محصولات خود را در اختیار داوران قرار می‌دهند، هدف ما از شرکت در این رویداد بیشتر ارزیابی از فعالیت دیگر هسته‌ها است.

وی افزود: در مرکز تحقیقاتی شهید فخری‌زاده قصد داریم که طرح جامع راهیان پیشرفت را ایجاد کنیم؛ در این خصوص قطعاً از کارآفرینان دعوت خواهیم کرد، همچنین بازدید‌های علمی و اصولی از مراکز صنعتی و تخصصی را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه