پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۷۵
|
کد خبر: ۵۲۰۷
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از ثبت‌نام ۱۷۰۰ دانشجو در ترم تابستانی سال ۱۴۰۰ این دانشگاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۱ تير ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، دکتر حسن ساری‌خانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا اظهار کرد: ترم تابستان در دانشگاه بوعلی سینا از ۱۹ تیرماه آغاز شده و تا شش هفته ادامه دارد.

ساری‌خانی تصریح کرد: با توجه به برگزاری ترم تابستان در بیشتر دانشگاه‌های کشور، انتظار داشتیم حدود ۵۰۰ نفر در ترم تابستان دانشگاه بوعلی سینا شرکت کنند، اما حدود ۱۷۰۰ نفر در این ترم، ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: ترم تابستان مانند یک ترم عادی، ترکیبی از آموزش آفلاین و آنلاین است، اما به‌دلیل برخی مشکلات ماننند قطعی برق، اجازه دادیم بخش زیادی از برخی دروس به‌صورت آفلاین برگزار شود.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اینکه ارزشیابی ترم تابستان مانند ترم‌های عادی است، بیان کرد: بیشتر دروس ارائه شده در این ترم، دروس عمومی و پایه است و برخ دروسی که تعداد متقاضیان آن‌ها به حدنصاب نرسیدند هم توسط آموزش، حذف شدند.

ساری‌خانی در پایان، مطرح کرد: هر دانشجو در ترم تابستان می‌تواند حداکثر شش واحد درسی را اخذ کند و در مخوارد خاص مانند فارغ‌التحصیلی دانشجو، با نظر شورای آموزشی دانشگاه، این تعداد به هشت واحد درسی افزایش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
خواهشا پیگیری کنید کلاسها حضوری بشوند.
صفحه نخست