پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۷۴
|
کد خبر: ۵۲۴۸
۳۰ تیر، آخرین مهلت ثبت‌نام جایزه تحصیلی طرح شهید وِزوایی، ویژه دانشجویان مستعد تحصیلی کشور است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۳۰ تير ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، بنیاد ملی نخبگان بر اساس «آیین‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور»، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعتبار‌ها و تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

مهمترین نکات برای ثبت درخواست بهره‌مندی از این پشتیبانی‌ها به شرح زیر می‌باشد:

دانشجویان هریک از دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واجد شرایط مذکور در «شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱» (کلیک کنید) هستند، می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه اطلاعاتی بنیاد، به نشانی sina.bmn.ir (کلیک کنید)، ارائه کنند.

فرایند ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که در حال حاضر دانشجو هستند، از یکم تیرماه آغاز می‌شود و لازم است این دانشجویان اطلاعات و مستندات خود را به همراه تصاویر مربوط، در سامانه سینا بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند.

ثبت‌نام دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها که در مهرماه سال جاری در دوره‌های تحصیلی کارشناسی‌ارشد یا دکتری تخصصی در یکی از دانشگاه‌های کشور به عنوان دانشجویان نوورود مشغول به تحصیل خواهند شد نیز از یکم تیرماه آغازمی‌شود و لازم است این افراد اطلاعات و مستندات خود را به همراه تصاویر مربوط، تا مهلت تعیین شده در بند ۴، در سامانه سینا بارگذاری یا به‌روزرسانی کنند و همچنین پس از پذیرفته شدن در دانشگاه، اطلاعات مربوط به محل تحصیل خود را تا پانزدهم مهرماه در سامانه سینا درج نمایند تا در صورت برگزیدگی، از پشتیبانی‌های بنیاد بهره‌مند شوند.

متقاضیان بند‌های ۲ و ۳، حداکثر تا پایان روز چهارشنبه ۳۰/۴/۱۴۰۰ (غیرقابل تمدید) فرصت دارند گزینه «درخواست بررسی پرونده برای بهره‌مندی از پشتیبانی‌های دانشجویی» را از بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه سینا sina.bmn.ir انتخاب کنند.

زمان ثبت‌نام دانشجویان نوورود دوره‌های پایه دانشگاه‌ها شامل دوره‌های کارشناسی، کارشناسی‌ارشد پیوسته، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی پیوسته، متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ardabil.bmn.ir/fa-IR/News/News/20169 مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو