پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۸۳
|
کد خبر: ۵۳۸۶
دکتر یعقوب محمدی‌فر، در پیامی، انتخاب دکتر محمدعلی زلفی‌گل به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی

استاد فرهیخته و ارجمند، جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری

با سلام و احترام

انتخابِ مدبّرانه و شایستۀ حضرت‌عالی را از سوی رئیس محترم جمهور به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری، و مُهر تأیید نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی اعتمادِ قاطع بر این انتخابِ هوشمندانه؛ خدمت حضرت‌عالی و دانشگاهیان سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک، تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی و راهبردی، نویدبخش فردا‌هایی روشن و پرفروغ برای دانشمندان و دانشجویان این مرز و بوم خواهد بود. برای دانشگاه بوعلی‌سینا، باعث بسی مباهات و افتخار است که در آستانۀ پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه، حضرت‌عالی به عنوان یکی از شاخص‌ترین و برجسته‌ترین دانشمندان جهان اسلام و دانشگاه بوعلی‌سینا، فروزنده و نگاهبان چراغِ علم و معرفت و دانش در کشور نخبه‌پرور و متمدن ایران شده‌اید. امید است حضورِ امیدبخش شما در این مسئولیت خطیر، منشأ تحولات شگرف و فزاینده در تمام بخش‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت علوم گردد.

در پایان ضمنِ قدردانی و سپاس از زحمات و تلاش‌های مشفقانۀ وزیر محترم سابق علوم، جناب آقای دکتر منصور غلامی، دوام توفیقات حضرت‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت مردمی برای ایران قوی و تحقق اهداف متعالی وزارت علوم با تأسّی از منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 
دکتر یعقوب محمدی‌فر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست