پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۵۲
|
کد خبر: ۵۴۰۶
آزمون عملی رشته تربیت بدنی دانشگاه بوعلی‌سینا از ۹ شهریور، با حضور داوطلبان، آغاز می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، رشته تربیت بدنی از جمله رشته‌های پر طرفدار و خاص کنکور محسوب می‌شود. داوطلبان این رشته برای پذیرش در دانشگاه لازم است در دو مرحله آزمون شامل کنکور سراسری و آزمون عملی تربیت بدنی پذیرفته شوند. در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع کرونا و براساس دستورالعملی‌های جدید، برگزاری آزمون به دانشگاه‌های مرکز استان سپرده شد.

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی‌سینا با استفاده از ظرفیت خاصی که داشت، توانست با استفاده از کمک و تخصص نیروهای داوطلبی شامل اساتید گروه‌های آموزشی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان کارشناسی خود، در باغ تفریحی ورزشی دانشگاه میزبان داوطلبان آزمون عملی تربیت‌بدنی باشد و برگزاری این آزمون را با حداکثر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحوه احسن اجرا کرد.

امسال نیز با توجه به تجربه موفق در برگزاری این آزمون، به طراحی محل آزمون در سالن شهید ورزشی شهید محبی پرداخته شده و براساس اعلام سازمان سنجش تعداد ۸۲۳ نفر، ۴۸۷ نفر داوطلب خانم و ۳۳۶ نفر داوطلب آقا، در این آزمون شرکت خواهند نمود.

این آزمون برای آقایان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ و برای خانم‌ها در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور برگزار خواهد شد.

زمان مراجعه داوطلبان به محل آزمون در نوبت صبح از ساعت ۷ الی ۱۰ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود.

محل برگزاری آزمون عملی واقع در سایت مرکزی دانشگاه و در سالن ورزشی شهید محبی می‌باشد.

با توجه به اینکه زمان مراجعه متقاضیان براساس حرف اول نام خانوادگی آن‌ها در برنامه زمانی مشخص‌شده می‌باشد، ضرورت دارد در تاریخ و ساعت تعیین شده برای آزمون عملی به محل اعلام شده مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی