پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۸۸
|
کد خبر: ۵۴۳۱
دانشگاه الزهرا با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، مسابقات قهرمان کشور آمادگی جسمانی (مجازی) دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور در شهریور ۱۴۰۰ را برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

مسابقات قهرمان کشوری آمادگی جسمانی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود

به گزارش بسنا، دانشگاه الزهرا با همکاری اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، میزبان مسابقات قهرمان کشور آمادگی جسمانی (مجازی) دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور در شهریور ۱۴۰۰ می‌باشد.
 
این مسابقات براساس توانمند‌های قبلی این دانشگاه در برگزاری مسابقات و المپیاد‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از طرف آقای دکتر محمد حسین علیزاده (مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان) به دانشگاه الزهرا واگذار شده است.
 
گفتنی است در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز دانشگاه الزهرا با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا و در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی دانشگاهی، افتخار برگزاری مسابقات مجازی آمادگی جسمانی قهرمانی، آمادگی جسمانی همگانی، طناب زنی و فریزبی را داشته است.
 
کلیه دانشجویان علاقه‌مند کشور می‌توانند طبق آیین نامه ارسالی به ادارات تربیت بدنی دانشگاه‌های کشور حداکثر تا ۲۰ شهریور ویدئو‌های خود را بدون ویرایش با هرگونه نرم افزار به صورت خام در سامانه setav.ir بارگذاری نمایند.
 
شایان ذکر است پس از اتمام فرآیند ثبت نام دانشجویان در این مسابقات، داوری کلیپ‌های ارسالی شرکت کنندگان زیر نظر داوران مجرب معرفی شده از سوی انجمن آمادگی جسمانی اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان آغاز و در پایان نفرات برتر در دو بخش دختران و پسران معرفی خواهند شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی