پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۵۷
|
کد خبر: ۵۴۷۶
مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید هزاره دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور مسؤولین استانی و دانشگاه افتتاح شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار بسنا، صبح امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید هزاره دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه، سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی همدان، در سالن ورزشی سوم خرداد دبیرستان این دانشگاه افتتاح شد.

افتتاح این مرکز تجمیعی واکسیناسیون به دستان فرزند گرانقدر شهید هزاره از شهدای مدافع حرم افغان انجام شد و از امروز رسما دانشجویان و سایر اقشار مردم همدان مراجعه به این مرکز را آغاز کردند.

واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور که ساکن شهر همدان هستند، از صبح امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور در این مرکز انجام می‌شود و ساعات مراجعه از ۹ الی ۱۳ و همچنین ۱۶ الی ۱۹ هر روز خواهد بود.

درب ورودی این پایگاه واکسیناسیون از طرف شهرک مدرس است و ظرفیت تزریق روزانه حدود چهارصد دز واکسن کرونا را خواهد داشت.

دانشجویانی که به پایگاه واکسیناسیون دانشگاه بوعلی‌سینا مراجعه می‌کنند، نیازی به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت را ندارند و فقط هنگام ورود باید کارت دانشجویی خود را همراه داشته و ارائه کنند.

سایر اقشار مردم همدان نیز طبق سنین و جامعه هدف اعلام شده از طرف وزارت بهداشت می‌توانند با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و انتخاب این مرکز، برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: محمدی فیض
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست