پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۱
|
کد خبر: ۵۴۷۹
دکتر یعقوب محمدی‌فر، در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم»

مِهرِ هزار و چهارصد و هزاران امید

خوشا پاییز و مِهرش که سرآغازی است برای بودن و سرودن؛ دفتر هزاربرگِ پاییز که ورق می‌خورَد، هر برگش سرمشق جاودانۀ سوختن و آموختن است که ریشه‌های درختِ دانایی و روشنایی را به سپیده‌دمانِ شکفتن‌ها و رُستن‌های ابدی گره خواهد زد...

اولین سال تحصیلی قرن جدید هم در سایۀ بی‌مهری‌های کرونا فرا رسید و همانند آخرین مهر قرن پیش، حضور در دانشگاه‌ها به صورت مجازی شروع خواهد شد. بی‌شک یکی از عوامل اصلی نشاط و پویایی جامعه، آغاز سال تحصیلی و حضور علم‌آموزان در کلاس درس است که متأسفانه دوام و استمرار همه‌گیری کرونا در این روزهای سخت، و مجازی‌شدن کلاس‌ها، از نشاط این روزها تا حدود زیادی کاسته است. البته با توجه به افزایش‌ امیدها در مهار ویروس کرونا و احتمال حضوری‌شدن آموزش در آیندۀ نزدیک، می‌توان گفت که سال تحصیلی امسال، یک نقطۀ عطف است برای کوشیدن و جوشیدن و امید به آینده و لبخند به فرداهای روشن که این‌ها جز در سایۀ مجاهدت و کوشش جامعۀ دانشگاهی کشور، تحقق نخواهد یافت.

اینجانب ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید که به‌تازگی وارد دانشگاه بوعلی‌سینا شده‌اند، این موفقیت ارزشمند را به آن‌ها صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و در سال تحصیلی پیش رو، برای دانشگاهیانِ دانشگاه بوعلی‌سینا، از خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون در عرصۀ علم‌آموزی و حرکت در راه دانش و معرفت را دارم.

باری دیگر، انتخاب شایستۀ عضو برجستۀ هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا، جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل را به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فناوری را تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم حضور ارزشمند ایشان در این جایگاه برای جامعۀ دانشگاهی کشور عزیزمان ایران، منشأ خیر و برکت باشد؛ همچنین خدمات ارزنده جناب آقای دکتر غلامی در دوران تصدی مقام عالی وزارت علوم را ارج می‌نهیم و بازگشت ایشان به دانشگاه بوعلی‌سینا در کسوت استادی را مغتنم می‌شماریم.

در پایان بر خود فرض می‌دانم از کوشش‌های بی‌شائبۀ استادان و پشتیبانان آموزش مجازی دانشگاه صمیمانه تشکر نمایم. امید است مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان متعهد و توانمند دانشگاه در راستای انجام مأموریت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان عزیز موفق باشند. از درگاه پروردگار سبحان برای همۀ عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی را آرزومندم.

دکتر یعقوب محمدی‌فر
۲۶ شهریور ۱۴۰۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست