پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۸۷
|
کد خبر: ۵۴۸۵
دکتر غلامرضا غفاری اعلام کرد: دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر غلامرضا غفاری سرپرست سازمان امور دانشجویان در شصت و هشتمین نشست سراسری معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، با بیان اینکه حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد، اظهار داشت: این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست.

وی همچنین فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه‌ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی، دانشجویان مطالبه و انتظارات خود را پیگیری می‌کنند.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامد‌های کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی گفت: عرصه آموزش نیز در ابعاد مختلف کرونا تاثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامد‌ها صورت گرفت و در حال انجام است.

وی همچنین بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها را محور تصمیم گیری‌های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

دکتر غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه‌ها و تعطیلی خوابگاه‌ها و سایر بخش‌های رفاهی و خدماتی گفت: آغاز مجدد همه این فعالیت‌ها اعتبارات خاصی لازم دارد که تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه ضروری است.

وی از وزیر علوم درخواست کرد تا در تنظیم بودجه سال آتی، توجه ویژه‌ای به سازمان امور دانشجویان صورت گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست