پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۳۵۵
|
کد خبر: ۵۵۱۶
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر هاشم داداش‌پور را به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰
به گزارشبسنا و به نقل از وزارت علوم، متن حکم انتصاب دکتر داداش‌پور به این شرح است.

جناب آقای دکتر هاشم داداش‌پور

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی، به موجب این حکم به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است در راستای تحقق اهداف اسناد بالا دستی نظام، به ویژه عملیاتی سازی راهبرد‌های طرح شده در سند دانشگاه اسلامی و" بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" در حوزه علم و فناوری و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، با به کار گیری همه ظرفیت‌های آن سازمان و همکاری و هم افزایی همکاران ستادی و معاونت‌های دانشجویی موسسات آموزش عالی، برای ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی، ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و خدمات دانشگاهی با کشورها، در جهت تحقق دیپلماسی و مرجعیت علمی، ساماندهی امور مربوط به اعطای بورس‌های تحصیلی داخل و خارج از کشور و سایر ماموریت‌ها و امور محوله با " رویکرد تحول گرا و دانش بنیان"، موفق باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر هاشم داداش پورعضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سوابق اجرایی وی میتوان به مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرهنگی دانشگاه تربیت مدرس و … اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر غلامرضا غفاری سرپرست سابق سازمان امور دانشجویان در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری