پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۵۱
|
کد خبر: ۵۶
رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا گفت: مرحله دوم این همایش، بهمن ماه 96، با حضور صاحبنظران حوزه های مختلف در دانشكده كشاورزي دانشگاه بوعلي سينا برگزار گرديد و بحمد الهی با اقبال خوبی روبرو شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
دکتر حمید بلالی  رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا، گفت: همايش تخصصي توانمندي هاي توسعه استان همدان در بخش هاي مختلف اقتصادي با حضور اساتيد، صاحب نظران، مديران ارشد بخش دولتي و خصوصي و صاحبان صنايع، در اسفندماه سال گذشته در این دانشکده کشاورزی برگزار شد. 
وی افزود: مرحله دوم این همایش نیز بهمن ماه 96، با حضور صاحبنظران حوزه های مختلف در دانشكده كشاورزي دانشگاه بوعلي سينا برگزار گرديد و بحمد الهی با اقبال خوبی روبرو شد. 
دکتر بلالی اظهار کرد: در اين همايش كه با هدف شناسايي ظرفيت و توانمدي هاي استان در بخش هاي مختلف اقتصادي و با همكاري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان همدان برگزار گرديد، نقاظ ضعف، قوت، تهديد و فرصت هاي توسعه استان در بخش هاي مختلف اقتصادي در 4 پنل جداگانه شامل بخش صنعت، كشاورزي، خدمات و گردشگري مورد بررسي و كنكاش قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، همایش تخصصي توانمندي هاي توسعه استان همدان در مراحل بعد نیز با با همكاري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار می گردد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش