پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۵۵
|
کد خبر: ۵۶۱۲
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا، زمان آغاز ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان اشتباهات انتخاب رشته مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را چهارشنبه ۱۲ آبان اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۰ که بر اساس اشتباهات انتخاب رشته در این دانشگاه پذیرفته شده اند، از روز چهارشنبه ۱۲ لغایت شنبه ۱۵ آبان، از طریق سامانه گلستان دانشگاه بوعلی‌سینا به نشانی golestan.basu.ac.ir نسبت به ثبت‌نام خود به صورت غیرحضوری اقدام نمایند.
 
پذیرفته‌شدگان جهت اطلاع از جزئیات ثبت‌نام به اطلاعیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی مراجعه نمایند.
 
عدم ثبت‌نام در این دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می‌باشد.

تذکرات مهم:

- با توجه به اینکه چهار هفته از شروع کلاس‌ها در این دانشگاه گذشته است، لذا امکان انتخاب واحد نیمسال اول مقدور نمی‌باشد و برای این پذیرفته‌شدگان مرخصی تحصیلی لحاظ خواهد شد و لازم است طبق تقویم آموزشی نیمسال دوم جهت انتخاب واحد اقدام نمایند.

- پذیرفته‌شدگانی که رشته قبولی اولیه ایشان همان رشته قبولی در این دانشگاه می‌باشد، می‌توانند در نیمسال اول در دانشگاه محل قبولی اولیه تحصیل نمایند و از نیمسال دوم جهت تحصیل به این دانشگاه مراجعه نمایند. این پذیرفته‌شدگان لازم است در موعد ذکر شده نسبت به ثبت‌نام خود در این دانشگاه اقدام نمایند. بدیهی است نمرات دروس نیمسال اول در صورت موافقت مدیر گروه رشته تحصیلی خود در این دانشگاه قابل معادل سازی می‌باشد.

- پذیرفته‌شدگانی که قبلا قبولی دانشگاه دیگر بوده اند، نیاز به انصراف از دانشگاه اولیه ندارند. طبق دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور همانند دانشجوی انتقالی با ایشان برخورد خواهد شد؛ و در صورت ثبت‌نام نهایی مدارک تحصیلی ایشان توسط این دانشگاه از دانشگاه قبولی اولیه درخواست خواهد شد.

- تاکید می‌گردد کلیه مراحل ثبت‌نام به صورت غیرحضوری می‌باشد، لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری خودداری فرمایید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش