پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۰۴
|
کد خبر: ۵۶۱۳
توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا؛

آخرین تصمیمات برای حضوری شدن دانشگاه‌های استان همدان اعلام شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا آخرین تصمیمات برای حضوری شدن دانشگاه‌های استان همدان را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
به گزارش خبرنگار بسنا، جلسه رؤسای دانشگاه‌های استان همدان با محوریت بازگشائی حضوری دانشگاه‌ها تشکیل شد و با عنایت به موارد مطرح شده در جلسه و همچنین در نظر گرفتن اعلام نظر مسؤولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، موارد زیر جهت اجرا در دانشگاه‌های استان مقرر گردید:

۱- دانشگاه‌های استان شرایط بازگشت به آموزش حضوری را بررسی نموده و مقدمات آن را فراهم نمایند.

۲- با توجه به ماهیت متفاوت دانشگاه‌های استان مقرر گردید، دانشگاه‌ها بر اساس شرایط و مأموریت خود در خصوص بازگشت به آموزش حضوری اقدام نمایند. بر این اساس دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان بازگشت و آموزش حضوری را دارند.

۳- بازگشت به آموزش حضوری به صورت مرحله به مرحله با اولویت دانشجویان دکتری برنامه ریزی گردد.

۴- با توجه به زمانبر بودن تهیه مقدمات آموزش دانشجویان دکتری، مقرر گردید، ابتدا به صورت ترکیبی در نظر گرفته شود و پس از مهیا شدن شرایط از اواخر آبان ماه شروع شود.

۵- مقرر گردید دانشجویان تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکتری برای انجام پژوهش دوره خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانند در صورت نیاز در دانشگاه حضور داشته باشند.

۶- اعضای هیأت علمی به طور کامل در دانشگاه و محل کار حضور داشته و به فعالیت‌های آموزشی (مجازی یا حضوری)، پژوهشی و سایر وظایف اقدام نمایند.

۷- دانشگاه‌هایی که تعداد محدودی دانشجوی کارشناسی ارشد دارند (مانند سید جمال الدین اسدآبادی) میتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کلاس‌های آموزشی را به صورت حضوری برگزار نمایند.

۸- امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های مختلف توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی گردد. برای این موضوع مکاتبات لازم توسط هر دانشگاه انجام شود.

۹- دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صورت امکان به صورت حضوری (با نظر استاد راهنما) صورت گیرد.

۱۰- با عنایت به اینکه نتایج پذیرش دوره کارشناسی ارشد تازه اعلام شده است و شرایط این دانشجویان نامشخص است، مقرر گردید موضوع در جلسه بعدی بررسی گردد.

۱۱- در مورد دانشجویان کارشناسی نیز مقرر گردید شرایط مورد نیاز بررسی گردد و در جلسه بعدی موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

۱۲- موضوع ضرورت واکسیناسیون دانشگاهیان مورد تأکید قرار گرفت و مقرر گردید موضوع در واحد‌های زیر مجموعه هر دانشگاه به دقت بررسی و رصد گردد. امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای امور پژوهشی یا آموزشی نیز در صورت احراز واکسیناسیون انجام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست