پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۶۹
|
کد خبر: ۵۷۲۳
سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: دانشگاه باید بتواند جایگاه خودش را در پیشبرد و ارتقا اهداف جامعه تعریف کند و خیلی مناسب‌تر و دقیق‌تر برای ارتقاء و حل مشکلات جامعه، عمل کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، دکتر حسین رضوان، در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه خود به عنوان سرپرست جدید دانشگاه بوعلی‌سینا و مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: برنامه‌ای به حضور وزیر علوم ارائه دادم که امیدوارم بتوانیم به آن، جامه عمل بپوشانیم و شاه بیت آن برنامه این است که دانشگاه باید بتواند جایگاه خودش را در پیشبرد و ارتقا اهداف جامعه تعریف کند.

رضوان تصریح کرد: دانشگاه باید خیلی مناسب‌تر و دقیق‌تر در جهت ارتقاء جامعه و حل مشکلات جامعه باشد و دانشگاه بوعلی‌سینا باید نقش اصلی خودش را در این قسمت، ایفا کند.

وی با بیان اینکه جهت گیری آموزشی و پژوهشی باید در جهت حل مشکلات جامعه باشد، مطرح کرد: دانشگاه بوعلی سینا باید به دانشگاه اینترنشنال تبدیل شود و پذیرای گروه‌های مختلف خارجی باشد.

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا ادامه داد: بین‌المللی کردن دانشگاه، جزء اهداف ماست و امیدوارم این هدف محقق شود، چون به ارتقاء سطح دانشگاه و معیشت آن، کمک خواهد کرد. هر دانشجوی خارجی که به ایران می‌آید سفیر انقلاب در کشور خودش خواهد شد.

رضوان با بیان اینکه همه افراد باید در دانشگاه احساس آرامش و نشاط داشته باشند، گفت: فضای دانشگاه باید طوری جهت گیری شود که احترام و اکرام اساتید بیشتر شود. امیدوارم خداوند به همه ما عنایت کند تا سرباز کوچکی در خدمت نظام اسلامی باشیم و بتوانیم عملکرد قابل دفاعی برای اهداف شهدا داشته باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست