پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۱۱
|
کد خبر: ۵۷۴۵
با پایان مراحل ارزیابی طرح‌های ارسالی، امین انصاری و عباس کرمی از دانشگاه بوعلی‌سینا، به عنوان برگزیدگان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، با پایان مراحل داوری طرح‌های ارسالی به بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی اسامی برگزیدگان این جشنواره توسط دبیرخانه داِئمی جشنواره جوان خوارزمی معرفی شدند.

در این دوره پس از اعلام فراخوان بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی، ثبت نام متقاضیان از فروردین ماه سال جاری آغاز و تا آخر مرداد ماه پایان یافت.

شرکت‌کنندگان در بخش دانش‌پژوهان بر حسب موضوع و در شانزده گروه تخصصی ۲۴۴ طرح را از طریق سامانه الکترونیکی جشنواره، برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

این طرح‌ها با نظارت و بررسی اولیه دبیرخانه برای ارزیابی گروه‌های علمی و تخصصی ارسال شد. نتیجه بررسی گروه‌های علمی و تخصصی در شانزده گروه تخصصی، ارسال و سیزده طرح به هیات داوران جشنواره پیشنهاد شد.

لازم به ذکر است، هیات داوران که بالاترین رکن علمی و تخصصی جشنواره است پس از جلسه‌های متعدد و دفاع گروه‌های تخصصی از طرح‌های پیشنهادی، تعداد هشت طرح را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

جهت مشاهده اسامی طرح‌ها و برگزیدگان بیست و سومین دوره کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست