پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۹۷
|
کد خبر: ۵۷۶۸
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر موسی اعظمی به سمت سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان منصوب گردید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از بنیاد نخبگان، طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر موسی اعظمی عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا به سمت سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان منصوب گردید.

در متن حکم دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر موسی اعظمی آمده است:
"نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان همدان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤلان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان سرپرست بنیاد نخبگان استان همدان منصوب می‌نمایم.

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعداد‌های برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعداد‌های برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان هم راستا با سیاست‌ها و راهبرد‌های دولت سیزدهم همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم."
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی