پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۲۵۰
|
کد خبر: ۵۸۰۶
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، در اطلاعیه‌ای، جزئیات رزرو خوابگاه برای دانشجویان روزانه مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در ترم جدید را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

- رزرو خوابگاه برای تمامی دانشجویان مقطع دکتری روزانه ورودی ۱۳۹۷، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و تمامی دانشجویان کارشناسی‌ارشد روزانه ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه آغاز می‌گردد و تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

- لازم به ذکر است، دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ جهت رزرو می‌بایست شماره دانشجویی خود را با دو صفر وارد نموده و عدد ۴ ابتدای شماره دانشجویی را هنگام ورود حذف کنند.

- دانشجویان ساکن شهر‌های جورقان، صالح‌آباد، لالجین، بهار، ازندریان، قهاوند و اسدآباد بومی تلقی شده و مجاز به رزرو خوابگاه نمی‌باشند.

- دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- دانشجویانی که بدهی هزینه خوابگاه در ترم‌های قبل را دارند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند و باید بدهی‌های پیشین خود را تسویه کنند.

- دانشجویانی که بدهی مقطع تحصیلی قبلی خود را تسویه حساب نکرده باشند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- رزرو به صورت انفرادی و گروهی فعال می‌باشد.

- براساس آیین‌نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، پرداخت اجاره بهاء خوابگاه‌ها در ابتدای هر نیم‌سال تحصیلی ضروری است و همچنین پرداخت هزینه خوابگاه در ابتدای هر نیم‌سال تحصیلی با ۱۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

- در صورت تغییر دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، احتمال تغییر ظرفیت در اتاق‌های خوابگاه وجود دارد.

- دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری ساکن فعلی خوابگاه‌ها و دارای سنوات مجاز، از آغاز مهلت رزرو خوابگاه‌ها به مدت ۲۴ ساعت مهلت دارند نسبت به تمدید خوابگاه خود برای ترم جدید اقدام کنند، در غیر این صورت، سامانه به صورت خودکار برای رزرو کلیه دانشجویان فعال خواهد شد.

- با توجه به اینکه برخورداری از تسهیلات خوابگاه و وام‌های دانشجویی نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم می‌باشد، لذا آن دسته از دانشجویانی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده اقدام نکرده‌اند، باید در اسرع وقت، مطابق راهنمای پیوست نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه اقدام نمایند.
 
- جزئیات رزرو خوابگاه برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی پس از مشخص‌شدن جزئیات برگزاری کلاس‌های ایشان (پس از اتمام انتخاب واحد ترم جدید و مشخص‌شدن آمار نهایی کلاس‌ها)، قطعا اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده راهنمای رزرو خوابگاه در دانشگاه بوعلی‌سینا کلیک کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست