پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۸۷
|
کد خبر: ۵۸۵۱
سازمان سنجش آموزش کشور، در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها، تکلیف پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰۰ که تا ۳۱ شهریور موفق به اخذ دیپلم نشده‌اند را مشخص کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، متن این بخشنامه به شرح زیر است:

در خصوص پذیرفته‌شدگان دوره روزانه آزمون‌های سراسری، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای) سال١٤٠٠ که تا تاریخ ٣١ شهریور ١٤٠٠ موفق به اخذ مدرك دیپلم نظام جدید (٣-٣-٦) یا کاردانی نشده‌اند، به استحضار می‌رساند با توجه به تصمیم جلسه ٢٠٥ مورخه ١٢ بهمن ١٤٠٠ شورای بررسی موارد خاص این سازمان، مقرر شد این افراد چنان‌چه تا پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی جاری (بهمن‌ماه ١٤٠٠) موفق به اخذ مدرك خود شوند و امکان شروع به تحصیل آنان از نیم‌سال دوم در آن مؤسسه میسر باشد، به شرط اخذ و ارائه مدرك فارغ‌التحصیلی تا تاریخ ٣٠ بهمن ١٤٠٠ و موافقت دانشگاه محل قبولی، ثبت‌نام و شروع به تحصیل آنان از نیم‌سال دوم (بهمن‌ماه سال جاری) از نظر این سازمان بلامانع شود.

بنابراین مقرر نمایید ضمن رعایت موضوع فوق برای این دسته از پذیرفته‌شدگان، از مکاتبات موردی در این زمینه با سازمان خودداری شود. بدیهی است در خصوص پذیرفته‌شدگانی که تا زمان تعیین‌شده به شرح فوق موفق به اخذ مدرك تحصیلی مقطع قبلی خود نشوند اقدامی امکان‌پذیر نیست.

همچنین بنابر اعلام مدیریت امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، این پذیرفته‌شدگان لازم است نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدرک دیپلم خود در سامانه گلستان اقدام نموده و پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، مراتب را به اطلاع امور آموزشی دانشکده محل تحصیل خود رسانده تا ثبت‌نام ایشان نهایی گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش