پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۲۰
|
کد خبر: ۵۸۷۳
مسعود گنجی گفت: وام‌های دانشجویی نیم‌سال دوم سال تحصیلی از ابتدای اسفند در صورت تایید اسامی دانشجویان از طرف دانشگاه‌ها به حساب دانشجویان واریز می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، مسعود گنجی، رئیس صندق رفاه دانشجویان وزارت علوم، با اشاره به پرداخت وام‌های شهریه نیمسال دوم تحصیلی گفت: وام شهریه نیمسال دوم پس از ثبت نام نهایی و تایید دانشگاه به دانشجویان پرداخت می‌شود. تا زمانی که ثبت نام دانشگاه به اتمام نرسیده صندوق رفاه دانشجویان نمی‌تواند وام‌ها را به دانشجویان پرداخت کند.

گنجی در خصوص زمان پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی گفت: دانشگاه‌ها با توجه به وضعیت کرونا زمان بیشتری را برای تایید اسامی دانشجویان دارند که باید تا اول اسفند لیست‌های تایید شده اولیه را به صندوق رفاه دانشجویان ارسال کنند که بتوانیم از ابتدای اسفند پرداخت وام‌های دانشجویی را آغاز کنیم.


وی اضافه کرد: اگر تایید اسامی قبل از پایان سال باشد وام‌ها پرداخت می‌شود؛ در غیر این صورت پرداخت وام‌ها از نیمه فروردین سال آینده خواهد بود. اولویت پرداخت وام‌ها با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام می‌کنند.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: وام‌های دانشجویان متقاضی به طور کامل پرداخت خواهد شد و اعتبار پیش بینی شده برای نیمسال دوم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو