پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۷۲
|
کد خبر: ۵۹۱۴
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا و با همکاری کانون دعاپژوهی صادقین؛

اولین همایش ملی دعاپژوهی برگزار شد + گزارش تصویری

اولین همایش ملی دعاپژوهی، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا و با همکاری کانون دعاپژوهی صادقین برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، اولین همایش ملی دعاپژوهی، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا و با همکاری کانون دعاپژوهی صادقین، به صورت مجازی برگزار شد.

در این همایش، ابتدا دکتر حسن رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا و دبیر اجرایی همایش و سپس دکتر محمدرضا فریدونی دبیر علمی همایش، مطالبی را پیرامون چگونگی برگزاری این همایش ارائه کردند.

در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، استادتمام حکمت اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
و مدرس خارج فقه نظام ولایی و سیاسی در حوزه علمیه قم؛ حجت‌الاسلام محمدرضا عابدینی، از اساتید برجسته حوزه و مفسر قرآن کریم؛ دکتر محمدعلی مجدفقیهی، عضو هیات علمی دانشگاه معارف اسلامی، محقق و پژوهشگر در حوزه علوم اسلامی و اهل بیت (ع) به‌ویژه نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه؛ به عنوان سخنرانان ویژه علمی مطالب خود را پیرامون دعاپژوهی ارائه کردند.

در این همایش همچنین، دکتر سیدمهدی مسبوق، عضو هیات علمی و استادتمام زبان و ادبیات عربی دانشگاه بوعلی‌سینا؛ دکتر سارا رحمانی، دانش‌آموخته زبان و ادبیات آلمانی دانشگاه تهران؛ حجت‌الاسلام دکتر عادل مقدادیان، عضو هیات علمی و استادیار ادیان و عرفان دانشگاه بین‌المللی اهل بیت (ع) مقالات خود را به عنوان مقالات منتخب همایش ارائه کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه