پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۸۱۰
|
کد خبر: ۵۹۴۳
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، آخرین تغییرات و جزئیات برنامه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا و اسکان واجدین شرایط برای حضوری‌شدن کلاس‌های نیم‌سال ۴۰۰۲ را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
نکته مهم: پیرو اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه مبنی بر تغییر تاریخ شروع آموزش حضوری دروس عملی و کارگاهی مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشکده‌های پیرادامپزشکی، مهندسی و هنر و معماری، رزرو خوابگاه برای دانشجویانی که اقدام به رزرو جهت شرکت در دروس مذکور کرده بودند، کان لم یکن تلقی شده و دانشجویان مذکور، می‌بایست براساس اطلاعیه‌های بعدی جهت رزرو خوابگاه، مجددا اقدام نمایند.
 
- دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۷ و سایر ورودی‌ها که در نیم‌سال ۴۰۰۲، دروس منطبق بر چارت دانشجویان ورودی ۹۷ را اخذ کرده‌اند می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۲۴ ساعت جهت ثبت‌نام به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی sorkh.basu.ac.ir مراجعه و برای ثبت‌نام خوابگاه اقدام نمایند.

برای مشاهده لیست دروس ارائه شده در نیمسال هشتم ورودی‌های ۹۷ (کارشناسی)، که در نیمسال جاری از روز شنبه، ۲۰ فروردین به صورت حضوری برگزار خواهد شد، بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانشکده علوم پایه
دانشکده شیمی
دانشکده مهندسی
دانشکده علوم انسانی
دانشکده کشاورزی
دانشکده پیرادامپزشکی
دانشکده هنر و معماری

- پس از پایان ثبت‌نام دانشجویان واجد شرایط سکونت (روزانه) در صورت وجود ظرفیت مازاد، درخواست دانشجویان سنوات اضافه و نوبت دوم بررسی خواهد شد. این گروه از دانشجویان محترم می‌توانند درخواست سکونت خوابگاه را در تاریخ‌های فوق از طریق پست الکترونیک stu.office@basu.ac.ir ارسال نمایند.

- لازم بذکر است دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ جهت رزرو می‌بایست شماره دانشجویی را با دو صفر وارد نمایند، عدد ۴ ابتدای شماره دانشجویی برای رزرو خوابگاه حذف شود.

- دانشجویان ساکن شهر‌های جورقان، صالح آباد، لالجین، بهار، ازندریان، قهاوند، اسدآباد بومی تلقی شده و مجاز به رزرو نمی‌باشند.

- دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند نمی‌توانند خوابگاه رزرو نمایند.

- دانشجویانی که بدهی هزینه خوابگاه در سنوات قبل را دارند نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- دانشجویانی که با مقطع قبلی تسویه حساب نکرده باشند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- رزرو به‌صورت انفرادی و گروهی فعال می‌باشد.

- جهت روزشمارشدن هزینه خوابگاه، برای پرداخت از روز جمعه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ اقدام نمائید. جهت پرداخت در تارخ مذکور نیم‌سال 002 انتخاب گردد. از پرداخت هزینه نیم‌سال 003 خودداری نمائید.

- با توجه به این‌که برخورداری از تسهیلات اسکان نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه می‌باشد، ضروریست دانشجویان قبل از رزرو خوابگاه نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه اقدام نمایند.

- دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (دو شب در هفته) می‌توانند از شرایط میهمان جهت سکونت استفاده نمایند.

- تاریخ پذیرش در خوابگاه از بعدازظهر روز جمعه ۱۹ فروردین‌ماه با درست داشتن کارت دانشجویی و کارت واکسیناسیون امکان‌پذیر می‌باشد.

- برای حضور در خوابگاه تزریق سه دوز واکسن کرونا الزامی می‌باشد.

- همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالش، تشک و...) ضروری است.

- راهنمای تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان، رزرو و همچنین اجاره‌بها خوابگاه بصورت روزشمار به‌پیوست می‌باشد.

- جهت تسریع در روند بررسی مشکلات رزرو خوابگاه از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نموده و یا اشکالات احتمالی را به پست الکترونیک stu.office@basu.ac.ir ارسال فرمائید.

خوابگاه پسران: ۰۸۱۳۸۳۸۰۸۷۳
خوابگاه دختران: ۰۸۱۳۸۳۸۰۶۶۴
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست