پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷۰
|
کد خبر: ۵۹۵۳
دکتر حسین رضوان در دیدار با آیت الله شعبانی موثقی تأکید کرد:

درک صحیح نماینده ولی فقیه در استان از دانشگاه موجب همگرایی دانشگاه و جامعه شده است

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا درک صحیح نماینده ولی فقیه در استان از دانشگاه را موجب همگرایی دانشگاه و جامعه و استحکام رابطه بین حوزویان و دانشگاهیان دانسته و بر تقویت این ارتباط تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا، در دیدار با آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ حضور آیت الله شعبانی در این استان را به عنوان فردی با ابعاد خاص در دانشگاه و حوزه دانسته و افزود: درکی که از دانشگاه در ایشان وجود دارد، موجب همگرایی دانشگاه و جامعه گردیده و باعث شده تا فاصله‌ای بین حوزویان و دانشگاهیان احساس نشود و خود این امر موجب تقرب فضا بین حوزه و دانشگاه گشته است.

وی همچنین با اشاره به حضوری شدن دانشگاه و کلاس‌های دانشجویان، اهتمام مجموعه مدیریت دانشگاه را در تأمین رفاه نسبی دانشجویان در امر حضور در دانشگاه جدی تلقی کرده و خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت دانشگاه در اختیار برقراری محیطی مناسب برای حضور دانشجویان و تشکیل صحیح کلاس‌ها قرار گرفته و به تدریج به لطف خداوند و با تلاش مسؤولین امر این مهم محقق خواهد شد.

دکتر رضوان در ادامه، حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در اجتماعات دانشجویی، کارمندی و اساتید در موضوعات مختلف را موجب دلگرمی دانشگاهیان دانسته و تأکید کرد: دانشگاهیان بخشی از جامعه را تشکیل می‌دهند که در گفتگوی با ایشان در مباحث علمی و حتی عمومی، خیلی از مسائل و مشکلات تبیین و یا حل می‌گردد.

وی حضور خیرین آموزش عالی در دانشگاه را سرمایه اجتماعی برای دانشگاهیان قلمداد کرد و بیان داشت: شایسته است که با کمک مسؤولین استان و نیز خیرین نیک اندیش، فضا‌های خوابگاهی برای دانشجویان افزایش یابد، تا بتوانیم با گذر از این مسأله، به نیاز‌های دیگر دانشجویان جامه عمل بپوشانیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست