پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۱
|
کد خبر: ۵۹۶۶
دکتر حسین رضوان، با حضور در خوابگاه فرزانگان، با دانشجویان دختر دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا، با حضور در فازهای ۱، ۲ و ۳ خوابگاه فرزانگان، با دانشجویان دختر دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که در حدود ۳ ساعت به طول انجامید، دکتر رضوان به همراه دکتر مهرداد عنبریان معاون دانشجویی و دکتر گرشاسبی‌فخر مدیر امور دانشجویی دانشگاه، با حضور در اتاق‌های دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، از نزدیک در جریان جزئیات اسکان دانشجویان و مشکلات ایشان قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بین جمعی از دانشجویان دکتری ساکن این خوابگاه، از مشکلات و مسائل ضروری مورد نظر آن‌ها شنید و بعضی از مطالب و خواسته‌های ایشان را در همان جلسه پیگیری کرد.

از جمله مطالبی که در این بازدید مطرح شد، می‌توان به کیفیت ارائه غذا در سالن‌های غذاخوری دانشگاه، سرویس‌های دانشجویی، حجم و سرعت اینترنت دانشجویان تحصیلات تکمیلی، نحوه برخورد برخی از واحدهای اداری یا عدم پاسخگویی ایشان به صورت تلفنی، درخواست تکمیل وسایل مورد نیاز دانشجویان در اتاق‌ها، راه‌اندازی بازارچه دانشجویی نیز درخواست افزایش مبلغ گرنت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی اشاره کرد.

لازم به ذکر است، با پیگیری درخواست دانشجویان توسط سرپرست دانشگاه در همین بازدید، حجم اینترنت مورد استفاده دانشجویان دکتری از ۱۸ گیگابایت به ۲۵ گیگابایت در ماه افزایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست