پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۷۸۸
|
کد خبر: ۶۰۲۱
اطلاعیه جدید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه درباره جزئیات کلاس‌های حضوری و برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاه بوعلی‌سینا برای تمامی مقاطع و ورود‌ی‌های تحصیلی منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش اختصاصی بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

- دروس ارائه‌شده برای دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و دروس عمومی برای کلیه ورودی‌ها، از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- کلاس‌های حضوری مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری که در حال برگزاری است، تا روز پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. بدیهی است کلاس‌های جبرانی و کمبود از تاریخ مذکور تا پایان خردادماه به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

- امتحانات پایان‌ترم مقاطع کاردانی و کارشناسی مطابق با برنامه تقویم آموزشی تعیین‌شده از قبل، از ۲۱ خرداد تا ۵ تیر ماه برگزار خواهد شد.

- امتحانات پایان‌ترم مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در شهریورماه برگزار خواهد. بدیهی است تاریخ دقیق برگزاری امتحانات یادشده، متعاقبا اعلام خواهد شد.

- تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا و داشتن کارت الکترونیکی واکسن برای ورود به دانشگاه و شرکت در کلاس‌ها و تزریق سه دوز واکسن کرونا جهت اسکان در خوابگاه برای تمامی دانشجویان الزامی است و امکان اسکان در غیراین‌صورت به هیچ‌عنوان وجود ندارد، مگر دانشجویانی که دو دوز واکسن زده‌اند و زمان تزریق دوز سوم آن‌ها نرسیده باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست