پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۷۷
|
کد خبر: ۶۱۴۳
معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا ۱۸ خرداد به صورت الکترونیک در ۷ واحد دانشگاهی برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
به گزارش بسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا ۱۸ خرداد به صورت الکترونیک در ۷ واحد دانشگاهی برگزار می‌گردد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مطابق با آیین‌نامه انتخابات شورای صنفی دانشجویان، پس از تشکیل کمیته اجرایی انتخابات و طبق جدول زمان‌بندی اعلام شده توسط این کمیته، اطلاع‌رسانی به اشکال مختلف نظیر: درج در صفحه اصلی سایت دانشگاه، چند نوبت اطلاع رسانی از طریق بسنا، اطلاع رسانی در خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها و نصب بنر در سردر اصلی دانشگاه، سلف مرکزی و دانشکده هنر و معماری و نیز اطلاع رسانی در دانشکده‌های اقماری انجام و ثبت‌نام از دانشجویان متقاضی صورت پذیرفت. در نهایت تعداد ۱۴۱ نفر از دانشجویان جهت کاندیداتوری شورای صنفی اعلام آمادگی نمودند.

از مجموع ۱۴ دانشکده اصلی و اقماری دانشگاه بوعلی‌سینا تنها ۶ دانشکده پس از بررسی صلاحیت داوطلبان موفق به کسب حد نصاب جهت برگزاری انتخابات شدند. در خوابگاه‌های دانشجویی نیز فقط خوابگاه‌های پسران حد نصاب لازم جهت برگزاری انتخابات را کسب نموند.
کمیته اجرایی انتخابات جهت فراهم کردم زمینه رای دادن همه دانشجویان با توجه به غیر حضوری بودن اکثر رشته‌های ورودی ۱۴۰۰، شرایط برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در سامانه exam4.basu.ac.ir را فراهم نمود.

با توجه به اهمیت و نقش مهم شورای صنفی در دانشگاه‌ها، از همه دانشجویان دانشکده‌های علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم پایه، شیمی، پیرادامپزشکی، فنی و منابع طبیعی تویسرکان و خوابگاه‌های دانشجویی پسران دعوت می‌شود که در تاریخ ۱۸ خرداد در انتخابات شورای صنفی با جدیت و پرشور شرکت کنند تا از این طریق در مدیریت بهتر خدمات رسانی به دانشجویان گرانقدر مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان محترم صرفا مجاز به انتخاب کاندیدا‌های دانشکده خود هستند و انتخابات در هر دانشکده بطور مستقل برای دانشجویان همان دانشکده بوده و بقیه دانشجویان امکان رای دادن به کاندید دانشکده دیگر را نخواهند داشت. اما دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های پسران علاوه بر امکان شرکت در انتخابات دانشکده خود می‌توانند در انتخابات خوابگاه نیز شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رای دهند.

جزئیات انتخابات الکترونیک در اطلاعیه‌های تکمیلی منعکس خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو