پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۶۳
|
کد خبر: ۶۱۵۶
توسط بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها؛

طرح مهارت و درآمد دانشجویی برگزار می‌گردد

توسط بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، طرح مهارت و درآمد، در زمینه مهارت آموزی و کسب و کارهای خرد دانشجویی برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، توسط بنیادهای خیرین حامی دانشگاه‌ها، طرح مهارت و درآمد، در زمینه مهارت آموزی و کسب و کارهای خرد دانشجویی برگزار می‌گردد.

شبکه ارتباطی اساتید طرح مدد به منظور همکاری با این طرح در زمینه‌های مشاوره و ارتباط با دانشجویان، شکل گرفته است؛ آدرس شبکه‌های اجتماعی طرح مدد در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام جهت عضویت دانشجویان madad99 و madad.99khu و شماره تلفن 0935 513 3426 (خانم آزادپور) می‌باشد.

انجمن طرح مـدد متشکل از دانشجویان فعال در رشته‌های مختلف دانشگاهی، که به صورت داوطلبانه در این طرح به فعالیت می‌پردازند؛ این انجمن از ۵ کارگروه تحقیق، ارزیابی کسب‌ وکار، آموزش و مهارت، طرح و برنامه، تولید محتوا تشکیل شده‌است.

دانشجو یا به صورت انفرادی، با انتخاب خود، در موسسه و آموزشگاهی دوره مهارتی می‌آموزد یا به صورت گروهی، طرح مدد دوره‌هایی را برگزار می‌کند؛ دوره‌ها باید با تایید کارگروه آموزش، دوره‌هایی باشد که صرفا آموزشی نیست و تسهیل‌گر اشتغال دانشجو است. در صورت تایید کارگروه تحقیق و آموزش، بین ۴۰ تا ۸۰ درصد هزینه دوره به دانشجو تسهیلات تعلق می‌گیرد.

دانشجو طرح کسب وکار ارزان خود را در قالب فایلی در اختیار کارشناس دفتر طرح مدد قرار می‌دهد. این طرح کسب و کار در کارگروه ارزیابی کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید دبیر و مسئول کارگروه و استاد مربوطه شبکه اساتید و همچنین تایید کارگروه تحقیق و در نهایت مجری طرح، شخص به مسئول مالی و بانک رسالت برای دریافت تسهیلات معرفی می شود.

ویژه دانشجویان و دانش‌آموختگانی که خود طرح کسب و کار و مهارتی ندارند؛ در این طرح راهبری، فردی با تجربه به عنوان راهبر شغلی وارد می‌شود و از صفر تا ۱۰۰ کار، یعنی از آموزش تا تولید یا ارائه خدمات در کنار دانشجو حضور دارد و مسیر شغلی دانشجو با راهنمایی راهبر هموار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو