پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۵۶
|
کد خبر: ۶۲۰۰
سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا در دیدار مسؤولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان:

امیدآفرینی در نوجوانان به عنوان نسل آینده جوانان کشور از وظایف اصلی مدرسه و دانشگاه است

دکتر حسین رضوان گفت: امیدآفرینی در نوجوانان به عنوان نسل آینده جوانان کشور از وظایف اصلی مدرسه و دانشگاه بوده و همه ما باید برای تحقق این مهم بکوشیم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، دکتر حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا در دیدار با محمدصالح جباری مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان، اظهار داشت: انجمن اسلامی دانش‌آموزان از قداست ویژه‌ای برخوردار بوده و هست، چراکه محل آیند و روند شهدای والامقامی همچون علیرضا جنتی و محملی برای تربیت جوانان مؤمن و متعهد است.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان در دانشگاه از ضرورت‌هایی است که نباید از آن غافل بود، چون دانشگاه در امتداد مدرسه بوده و نوجوان نباید گسستی به لحاظ اجتماعی و علمی بین آن‌ها ببیند.

دکتر رضوان تاکید کرد: دانش‌آموزان با حضور در دانشگاه، با فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن آشنا می‌شوند و می‌توانند در نگاه خود اتصال بین مدرسه و دانشگاه را برقرار کنند.

وی همچنین اضافه کرد: ارائه و معرفی توانمندی‌های دانشگاه و نیز معرفی رشته‌های مختلف دانشگاهی برای دانش‌آموزان در محیط دانشگاه، به ایشان آمید می‌دهد و آن‌ها را برای ساختن پرانرژی آینده ترغیب می‌کند.

سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا تصریح کرد: امیدآفرینی در نوجوانان به عنوان نسل آینده جوانان کشور از وظایف اصلی مدرسه و دانشگاه بوده و همه ما باید برای تحقق این مهم بکوشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست