پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۸۱
|
کد خبر: ۶۲۰۹
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا شرایط پذیرش و اسکان خوابگاه برای دانشجویان روزانه غیربومی در تابستان ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

براساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، دانشجویان روزانه غیربومی کارشناسی‌ارشد و دکتری، که برای تکمیل فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان را دارند و ضرورت حضور آن‌ها در ایام تابستان مورد تایید استاد راهنما، مدیر گروه و معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده باشد، مطابق با شرایط و فرآیند زیر از روز ۴ تا ۱۰ تیر نسبت ثبت درخواست خود از طریق اتوماسیون اداری، توسط اساتید راهنما اقدام نمایند.

** شرایط واگذاری:

۱) دانشجویان روزانه غیربومی مقطع دکتری واجد شرایط که آزمون جامع را با موفقیت گذرانده باشند.

۲) دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی‌ارشد ورودی ۹۹ و ۱۴۰۰ که دارای پروپوزال مصوب ثبت‌شده در سیستم گلستان هستند.

** فرآیند ارائه درخواست دانشجویان تحصیلات از طریق اتوماسیون اداری:

هماهنگی ثبت درخواست حضور تابستانی دانشجو به اساتید راهنما؛ تائید حضور دانشجو از طریق تکمیل فرم در اتوماسیون اداری توسط استاد راهنما مبنی بر الزام حضور دانشجو در دانشگاه و ضرورت اسکان در خوابگاه، بدین صورت که مدیر گروه به عنوان تائیدکننده نامه، معاون تحصیلات تکمیلی به عنوان امضاءکننده فرم؛ مدیر دانشجویی دانشگاه به عنوان دریافت‌کننده فرم، متصدی دبیرخانه مدیریت امور دانشجویی به عنوان ثبت‌کننده مرحله پایانی، در نهایت مراجعه دانشجو به اداره خوابگاه‌ها و تعیین اتاق.

تذکر: با توجه به این‌که درخواست‌های ارائه شده حسب فرآیند فوق پس از امضاء معاون تحصیلات تکمیلی به مدیریت دانشجویی و اداره خوبگاه‌ها ارسال می‌گردد، بنابراین لازم است دانشجویان قبل از اتمام مهلت مقرر، پیگیری لازم مبنی بر ارسال درخواست را نمایند.

۱) بازه اسکان تابستان (برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی حائز شرایط) از ۸ تیرماه الی ۱۸ شهریورماه می‌باشد.

۲) دانشجویانی که درخواست آن‌ها مورد موافقت قرار گرفته، از تاریخ ۸ تیرماه، ضمن مراجعه به اداره خوابگاه‌ها طی ساعات اداری ۰۷:۰۰ الی ۱۳:۰۰ از محل خوابگاه اختصاص یافته مطلع شوند.

۳) واگذاری خوابگاه، منوط به دارابودن شرایط اعلامی می‌باشد و صرف ارائه درخواست، حقی برای دریافت خوابگاه ایجاد نمی‌کند.

۴) در صورت موافقت با اسکان، تحویل اتاق تخصیص یافته منوط به تسویه حساب و تعیین تکلیف بدهی‌های خوابگاه است.

۵) با توجه به محدویت فضای در نظر گرفته شده، شایسته است سایر دانشجویان تحصیلات تکمیلی فاقد شرایط و دانشجویان مقطع کارشناسی از مکاتبه و مراجعه جهت دریافت خوابگاه خودداری نمایند.

۶) در ایام تابستان دانشگاه تعهدی برای ارائه خدمات تغذیه ندارد. البته در صورت تامین اعتبار، به صورت محدود و با هدف کمک به دانشجویان گرامی، پس از تصویب مراجع ذی‌ربط؛ شکل ارائه خدمات محدود متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو