پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۵۸
|
کد خبر: ۶۲۱۹
بانک ملی ایران «دستورالعمل جامع ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان» را به شعب سراسر کشور ابلاغ کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۱
به گزارش بسنا، این بانک در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان یک راهبرد اصلی برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، اقدام به تدوین «دستور العمل ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان» با هدف تسریع و تسهیل در فرایند ارائه خدمات مالی و اعتباری به این شرکت‌ها کرده است.

در این شیوه نامه ساز و کار‌های مراجعه شرکت‌های دانش بنیان به شعب بانک ملی ایران با معرفی نامه‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی یا مراجعه مستقیم این شرکت‌ها به شعب و فرایند و نحوه ارائه خدمت به آنها، تشریح شده است.

بر اساس دستور العمل ابلاغی به شعب سراسر کشور، به منظور تسهیل و تسریع در امور مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان، یک بسته اعتباری با شرایط و حدود و اختیارات ویژه نیز در نظر گرفته شد.

در این دستور العمل همچنین ساز و کار اجرایی دریافت درخواست از شرکت‌های دانش بنیان متقاضی استفاده از تسهیلات و خدمات و نحوه ارزیابی و سنجش آن‌ها تعیین شده است.

گفتنی است تدوین ساز و کار‌های اجرایی ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان به علت دارایی آینده محور این شرکت‌ها که نیاز به ارزیابی ویژه و متفاوت از سایر شرکت‌ها و متقاضیان دارد، برای نخستین بار در کشور توسط بانک ملی ایران صورت گرفته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری