پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۳۳
|
کد خبر: ۶۲۷۰
روح‌الله عظیمی گفت: بیش از ۱۰۰۰ مورد درخواست وام در نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری داشتیم که به طور کامل پرداخت شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۹ تير ۱۴۰۱

روح‌الله عظیمی رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفتگو با بسنا اظهار داشت: مجموع ۱۰۱۳ مورد درخواست وام دانشجویی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، با موضوعات تحصیلی، شهریه، ضروری، مسکن و ویژه دکتری صندوق، که به تأیید اداره خدمات رفاهی دانشجویان رسیده (درخواست‌های فاقد نقص مدرک)، به طور کامل و در بازه زمانی تیرماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

بیش از ۱۰۰۰ مورد وام دانشجویی ترم ۴۰۰۲ دانشگاه بوعلی‌سینا پرداخت شد + جزئیات

 

وی افزود: تسهیلات تحصیلی (کلیه مقاطع به غیر از دکتری) و تسهیلات ویژه دکتری صندوق با درخواست این دانشگاه حدود ۱۰% بیش از اعتبار درنظر گرفته شده تسهیلات پرداخت گردیده است.

عظیمی خاطرنشان کرد: وام‌های ضروری برای ۵۰ نفر از دانشجویان تایید و پرداخت گردید که از این تعداد ۳۶ مورد رویداد به تشخیص رئیس صندوق رفاه دانشجویان و ۱۴ مورد سایر رویداد بودند.

وی اضافه کرد: باعنایت به تخصیص اعتبار لازم امکان تایید درخواست وام ضروری رویداد به تشخیص رئیس صندوق رفاه برای دانشجویانی که در موعد مقرر درخواست خود را ثبت نموده اند (۱۰۴ نفر)، در روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فراهم گردیده است.

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه گفت: پیشنهاد به رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان وزارت عتف به منظور در دستور کار قرار دادن پرداخت تسهیلات سفر اربعین حسینی با توجه به خروج از پیک همه گیری ویروس کویید - ۱۹ داده شده که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست