پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۸۷
|
کد خبر: ۶۲۸۰
آزمون عملی داوطلبان دختر رشته تربیت بدنی دانشگاه بوعلی‌سینا، در ۲ روز متوالی، برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار بسنا، رشته تربیت بدنی از جمله رشته‌های پر طرفدار و خاص کنکور محسوب می‌شود. داوطلبان این رشته برای پذیرش در دانشگاه لازم است در دو مرحله آزمون شامل کنکور سراسری و آزمون عملی تربیت بدنی پذیرفته شوند. در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع کرونا و براساس دستورالعملی‌های جدید، برگزاری آزمون به دانشگاه‌های مرکز استان سپرده شد.

دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی‌سینا با استفاده از ظرفیت خاصی که داشت، توانست در سال اول با استفاده از کمک و تخصص نیرو‌های داوطلبی شامل اساتید گروه‌های آموزشی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانشجویان کارشناسی خود، در باغ تفریحی ورزشی دانشگاه میزبان داوطلبان آزمون عملی تربیت‌بدنی باشد و برگزاری این آزمون را با حداکثر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحوه احسن اجرا کرد.

امسال نیز، با همکاری اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، با توجه به تجربه موفق در برگزاری این آزمون در سال گذشته، به طراحی و اجرای آزمون در سالن شهید ورزشی شهید محبی پرداخت و براساس اعلام سازمان سنجش تعداد ۱۰۷۶ نفر، ۶۲۰ نفر داوطلب خانم و ۴۵۶ نفر داوطلب آقا، در این آزمون شرکت کردند، که به نسبت سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

این آزمون برای آقایان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ تیر ۱۴۰۱ و برای خانم‌ها در روز‌های جمعه و شنبه ۳۱ تیر و یکم مرداد برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی