پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۵۶
|
کد خبر: ۶۳۵
نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح انجمن اسلامی فرهنگ و سیاست دانشگاه بوعلی سینا گفت: پایه دموکراسی وپایه پارلمان، بودن تشکل ها، انجمن های اسلامی و احزاب است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، در مراسم افتتاح انجمن اسلامی فرهنگ و سیاست دانشگاه بوعلی سینا، در سالن شهید چمران، گفت: امروز به حضور انسان های والا رسیدیم و حقایق این راه را باهم تکرار می کنیم. گوهر شریف انسانیت محبتی الهی است، که نمی توان آن را جز خداوند ارزش گذاری کند.

وی افزود: آزادی، نعمتی است که به همه بشریت ارزانی شده و هیچکس نمی تواند آن را به هیچ بهانه ای از کسی بستاند.

میرزایی نیکو خاطرنشان کرد: نعمت گفت و گو، گفتگوی شوق آور و به دور از هرگونه تحمیل عقیده، می تواند در این جهان پرآشوب، گره گشای گرفتاری های بشری باشد؛ از نظر من گفتگو راه رسیدن به همه مسائل مسیر اصلاحات است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه بیان کرد:عدالت اجتماعی مربوط به حقوق متقابل حکومت کنندگان و حکومت شوندگان، موضوع بسیار مهمی است که نمی توان به بهانه حفظ حکومت آن را تضعیف نمود.

وی با تکرار شعار"او تکرار کرد و ماهم تکرار می کنیم" مطرح کرد: مردم سالاری دینی فقط از راه رعایت حقوق شهروندان محقق می شود که این امر ملزم به احترام به آراء آنان است.

میرزایی نیکو تأکید کرد: منافع ملی باید به اقتضاء زمان حاضر بررسی شوند، تا گشایش فوری برای حل مسائل ملی که افکارعمومی را درگیر خود ساخته حاصل شود.

وی گفت: حفظ استقلال کشور و توجه به آرمان "نه شرقی نه غربی" همچنان می تواند ظرفیت های ملی و اتحاد قدرت ملی از جمهوری اسلامی را مقتدرترو مستقل تر پیش ببرد.

وی اظهار کرد:اگر همه ما به این کلیت مطالب توجه داشته باشیم و این را به عنوان یکی از آرمان هایمان پیگیری کنیم، شاید مشکلات موجود کشور را که در ابعاد بین المللی، منطقه ای و داخلی مطرح است را بتوان تغییر داد.

خبرنگار: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو