پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۵۲۵
|
کد خبر: ۶۳۵۷
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را اعطا می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، بنیاد ملی نخبگان در راستای مصوبه هیات وزیران در تاریخ 1400/12/02 در خصوص جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی و با هدف استفاده از ظرفیت نخبگانی به‌منظور حل مسائل اصلی کشور، اقدام به اجرایی‌سازی شیوه‌نامه «شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور» کرده است.

راهبردهای اصلی بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده از ظرفیت نخبگانی، ارتقای روش‌های مدیریتی کشور و تکیه بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد ارتباط میان اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرائی به منظور حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور و دانشجویان سال آخر تحصیل می‌توانند برای استفاده از این تسهیلات از روز سه‌شنبه مورخ 1401/06/01 تا روز سه‌شنبه  1401/06/15 جهت تشکیل و یا تکمیل پرونده و ثبت درخواست به سامانه سینا به آدرس https://sina.bmn.ir/  مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

تسهیلات شناسایی استعدادهای برتر به منظور جذب در دستگاه‌های اجرایی کشور- کلیک کنید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی