پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۱۷۱
|
کد خبر: ۶۴۲۸
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا، دستورالعمل و جزئیات برگزاری کلاس‌های آنلاین در ۲ هفته اول نیم‌سال جدید را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا، دستورالعمل و جزئیات برگزاری کلاس‌های مجازی در ۲ هفته اول نیم‌سال جدید را منتشر کرد.

در راستای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت ­تر آموزش مجازی، لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:

- با توجه به انجام بروزرسانی سامانه ادوب کانکت، این سامانه هم اکنون در دسترس می‌باشد. این در حالی است که بروزرسانی سامانه درس افزار در دست اقدام بوده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

- با عنایت به انجام بروزرسانی سامانه ادوب کانکت، از دو طریق می‌توان به دروس ارائه شده دسترسی داشت.

شیوه ۱: بر روی آدرس ادوب کانکت دانشکده مورد نظر در جدول زیر کلیک نموده و بعد از وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور به لیست دروس خود دسترسی خواهید داشت (اطلاعات کاربری برای مدرسان همچون نیمسال‌های گذشته و نام کاربری و رمز عبور برای دانشجویان، به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی می‌باشد).
 
 

ردیف

نام دانشکده

آدرس سامانه ادوب کانکت

1

دانشکده مهندسی و علوم انسانی

vc1.basu.ac.ir

2

دانشکده علوم پایه، هنر و معماری، کشاورزی

vc2.basu.ac.ir

3

دروس عمومی و سایر دانشکده‌ها

vc3.basu.ac.ir

 

شیوه ۲: دانشجویانی که از طریق شیوه ۱ نمی‌توانند وارد سامانه ادوب کانکت شوند، به شیوه زیر می‌توانند به کلاس مورد نظر دسترسی داشته باشند:

- لیست دروس ارائه شده مربوط به خود را از سامانه گلستان استخراج نمایید. بدین منظور شماره گزارش مربوط به برنامه هفتگی را در سامانه گلستان در قسمت مربوطه وارد نموده و برنامه هفتگی خود را احصاء کنید (شماره گزارش برنامه هفتگی دانشجو: ۸۸).

- لیست دروس دانشگاه برای دانشکده‌ها و گروه­‌های مختلف به ترتیب حروف الفبا در قالب فایل اکسل با نام «لیست دروس ۴۰۱۱» ارائه شده است. در این فایل نام درس مورد نظر خود را جستجو نمایید (برای جستجو می ­توان از انتخاب هم­زمان کلید‌های Ctrl و F استفاده نمود).

تذکر: از آنجا که ممکن است درس مورد نظر در چند گروه ارائه گردد، لطفا با دقتدر نام استاد، دانشکده درس، گروه درس و روز و ساعت تشکیل کلاس، نسبت به انتخاب درس مربوطه مطمئن شوید.

- بر روی آدرس اینترنتی مربوط به آن درس کلیک نموده و در صفحه ورودی ادوب کانکت با نام کاربری یا به صورت مهمان وارد کلاس شوید.

- دانشجویان گرامی توجه فرمایید، تا زمانی که استاد وارد کلاس مجازی نشده باشد، حضور در آن کلاس امکان پذیر نمی‌باشد.

نکته مهم: دانشجویان گرامی در صورت بروز هرگونه مشکل، در ساعات اداری با شماره‌های ۳۸۳۸۱۶۰۱ - ۹، داخلی ۴۳۷ (آقای عطریان) تماس بگیرند.

- برای مشاهده ليست دروس دانشگاه براي دانشكده‌ها و گروه‌هاي مختلف آموزشی کلیک کنید.

- برای ورود به سامانه گلستان کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست