پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۹۳۳
|
کد خبر: ۶۴۴۳
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه، در اطلاعیه‌ای، جزئیات ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی جدیدالورود سال ۱۴۰۱ دانشگاه بوعلی‌سینا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱
به گزارش بسنا، در متن این اطلاعیه آمده است:

رزرو خوابگاه برای دانشجویان دوره روزانه مقطع کارشناسی ورودی مهر سال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱ روز ۱۷ تا ۲۰ مهر در سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی sorkh.basu.ac.ir آغاز خواهد شد.

- رزرو به‌صورت انفرادی فعال می‌باشد.
- رزرو خوابگاه بعد از پرداخت اجاره‌بهاء تایید خواهد شد. در صورت عدم پرداخت تا ۴۸ ساعت، رزرو خوابگاه به‌صورت خودکار لغو می‌گردد.
- دانشجویان بومی ساکن شهر‌های جورقان، صالح‌آباد، لالجین و بهار بومی محسوب شده و مجاز به رزرو خوابگاه نمی‌باشند.
- با توجه به این‌که برخورداری از تسهیلات اسکان، نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه می‌باشد، ضروری است دانشجویان قبل از رزرو خوابگاه نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه به نشانی bp.swf.ir اقدام نمایند. دانشجویانی که در سامانه صندوق رفاه فاقد پروند باشند، رزرو خوابگاه لغو خواهد شد.
- رزرو خوابگاه، سبب بدهکار شدن شما در صندوق رفاه دانشجویان خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارید، از رزرو خوابگاه خودداری نمایید.
- تاریخ پذیرش در خوابگاه یک‌روز قبل از آموزش حضوری خواهد بود.
- برای حضور در خوابگاه تزریق حداقل سه دوز واکسن کرونا الزامی می‌باشد.
- همراه داشتن وسایل شخصی (پتو، ملحفه، بالش و تشک...) ضروری است.
- راهنمای رزرو خوابگاه، پرداخت اجاره‌بهاء و تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان، در صفحه اول اتوماسیون خوابگاه درج شده است.
- برای تسریع در روند بررسی مشکلات رزرو خوابگاه، در روز‌های اداری از ساعت ۸ الی ۱۴ با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل نمائید:

- خوابگاه آقایان: ۰۸۱۳۸۳۸۰۸۷۳
- خوابگاه خانم‌ها: ۰۸۱۳۸۳۸۰۷۶۶
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو