پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۵۱
|
کد خبر: ۶۴۶
دکتر حسن علي عربي، در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

اتحاد مردم ايران، از اصلي ترين دلايل آزادسازي خرمشهر بود

معاون توسعه مدیریت و پشتيباني دانشگاه بوعلي سينا، تأکید کرد: اتحاد مردم ايران در آن زمان از اصلي ترين دلايل آزادسازي خرمشهر بود؛ اتحادي كه شرايط كنوني ايران هم براي دفاع از ايران، به اندازه گذشته و چه بسا بيشتر به آن احتياج دارد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسن علي عربي، معاون توسعه مدیریت و پشتيباني دانشگاه بوعلي سينا در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، که عصر روز پنجشنبه سوم خرداد 1397 و به همت پایگاه مقاومت شهید امینی برگزار شد، اظهار داشت: اگر ايمان و اعتقاد به خداوند نبود، امكان آزادسازي خرمشهر وجود نداشت.

وي افزود: خداوند خرمشهر را به دست شهدا و جانبازاني كه از خود گذشتگي كردند آزاد كرد و اکنون پس از گذشت سال ها از آن واقعه تاریخی، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران در میان ما زنده است.

دکتر علی عربي تأكيد كرد: اتحاد مردم ايران در آن زمان از اصلي ترين دلايل آزادسازي خرمشهر بود؛ اتحادي كه شرايط كنوني ايران هم براي دفاع از ايران، به اندازه گذشته و چه بسا بيشتر به آن احتياج دارد و بين ملت ايران و هر كسي كه براي كشور ايران تلاش مي كند بايد اين اتحاد مورد توجه قرار بگيرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتيباني دانشگاه بوعلي سينا خاطرنشان کرد: قطعا اختلاف نظر سازنده بين مردم مشكل ساز نيست و اگر اختلاف نظر نباشد پيشرفتي صورت نمي پذيرد؛ اما اين اختلاف نظر نبايد موجب شكاف بين مردم و نظام شود، زيرا در اين صورت خسارات جبران ناپذيري به كشور و مردم وارد مي كند.

خبرنگار: مولوی

عکس: موسوی ستوده


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست