پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۲۳
|
کد خبر: ۶۴۸۸
دکتر حسین رضوان، در پیامی، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا آغاز سال تحصیلی جدید و حضور دانشجویان در دانشگاه را تبریک گفت

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام خدمت همه استادان، کارکنان و دانشجویان گرامی

ضمن تبریک ولادت باسعادت و سراسر نور و رحمت پیامبر اعظم محمد مصطفی (ص) و فرزند گرامی آن حضرت امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت خدمت شما عزیزان، اینک که با لطف پروردگار، پس از رهایی آموزش در حصر بیماری عالم‌گیر کرونا، مسئولان دانشگاه با همه محدودیت‌ها تمام تلاش و همت خود را برای حضوری‌شدن و بازگرداندن کیفیت و نشاط آموزش و حضور دانشجویان عزیز در فضای دانشگاه نموده‌اند، برخورد لازم می‌دانم که فصل بازگشایی دانشگاه که برای همه مشتاقان دانستن، فهمیدن، جستن و یافتن نعمت بزرگی است را تبریک بگویم و این توفیق را مرهون همت والا و خستگی‌ناپذیر همه شما عزیزان و در یک کلمه خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی‌سینا می‌دانم؛ امید است که با دانایی و توانایی، مرزهای علم، دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان به فتح قله‌های رفیع به‌روزی و کامیابی ترفیع یابیم و در جهت اهداف عالی ارزش‌های اسلامی با گام‌های مصمم و استوار ایران جاویدان و سرافراز و سربلند بسازیم و دشمنان قسم‌خورده را که با غوغاسالاری و اغواگری و جنگ روانی در قالب تکنیک‌ها و شگردهای متنوع به دنبال گسست اتحاد و همبستگی و جلوگیری از پیشرفت علمی ملت ایران و تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند را ناامید سازیم.

بنابراین از دانشگاهیان عزیز انتظار می‌رود در قالب جهاد تبیین، ماهیت حوادث اخیر را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند و با روشن‌گری اهداف پیدا و پنهان دشمنان  این کشور را برای مردم بازگو و رسالت خود را برای سربلندی و توسعه ایران اسلامی عمل نمایند.

از همکارانِ خود انتظار دارم با تلاش مضاعف، مشکلات علمی دانشجویان عزیز که در اثر تنگناها و محدودیت‌های آموزش در دوران کرونا به‌وجود آمده را جبران نمایند.

از دانشجویان عزیز و گرامی انتظار دارم که با تلاش و کوشش بیشتر در جهت یادگیری کوشا باشند و در شرایط کنونی در صرفه‌جویی منابع آب و انرژی و در حفظ اموال بیت‌المال تلاش نموده و رعایت قوانین آموزش و فرهنگی را بنمایند.

از خواهران دانشجو که همگی فرزندان خودم هستند انتظار می‌رود پوشش دانشجویی (مقنعه و مانتو) که مطابق قوانین دانشگاه می‌باشد را رعایت کنند.

امیدوارم که حاصل همه تلاش‌های صادقانه و هوشمندانه، ارتقای دانش و به‌روزی مردم و تعالی و پیشرفت برای این مرز و بوم و سربلندی برای اسلام و مسلمین باشد. از خداوند متعال موفقیت چشم‌گیر، سلامتی، عزت و سربلندی همه استادان، کارکنان و دانشجویان عزیز را خواستارم.

دکتر حسین رضوان

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست