پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۱۲
|
کد خبر: ۶۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شورای اداری شهرستان بافت

دولت باید زمینه فعالیت جوانان در مناطق کمتر توسعه ‌یافته را فراهم کند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شورای اداری شهرستان بافت گفت: در مناطقی که کمتر توسعه یافته‌اند وظیفه مسئولان، فراهم کردن شرایط برای فعالیت جوان‌ها است که حمایت ملی را هم لازم دارد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در شورای اداری شهرستان بافت گفت: در مناطق و جوامعی که کمتر توسعه یافته‌اند یکی از وظایف مسئولان، فراهم کردن شرایط برای فعالیت جوان‌ها است که از آن مناطق باید آغاز شود و حمایت ملی را هم لازم دارد.
دکترمنصور غلامی با اظهار خوشوقتی از دیدار با مردم شهیدپرور و دانش‌دوست منطقه رابر و بافت، اظهار داشت: مشکلات مطرح شده در این نشست، بخشی از مشکلاتی است که در مناطق مختلف کشور نیزوجود دارد.
وی عنوان کرد: ما هنوز در گوشه و کنار کشور مناطقی داریم که نیاز به رسیدگی بیشتر از طرف مجموعه نظام، به ویژه دولت و تلاش بیشتر از طرف خود مردم دارد.
وزیر علوم ادامه داد: دولت در هیچ جای دنیا هم نمی‌تواند و هم نباید متولی حل همه مسائل و مشکلات باشد، اما بخش خصوصی هر جا وارد شده، موفق عمل کرده و موارد دست و پاگیر بروکراسی اداری بخش دولتی را هم ندارد.
وزیر علوم ادامه داد: اگر بخواهیم خدمات و کمک‌های دولت زودتر به نتیجه برسد، باید راه فعالیت بخش خصوصی را هموار کنیم ودولت هم  باید در این راستا تسهیلات بدهد، مقررات و ضوابط تنظیم کند ودر کنار این موارد، نظارت، حمایت و تشویق را هم اعمال کند.
دکتر غلامی با بیان اینکه کارگزاران نظام و دولت باید ظرفیت‌های فکری و مالی متعلق به مناطق را جذب کنند، افزود: با این تلاش‌ها امیدواریم در همین دولت شاهد تحول چشمگیر در این منطقه و رفع بعضی از این مسائل باشیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست