پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۴۳
|
کد خبر: ۶۵۸۶
در راستای حمایت از ایده‌ها و تیم‌های استارت‌آپی و همچنین تکمیل زنجیره تبدیل ایده به ثروت؛

چهارمین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد

چهارمین فراخوان پذیرش پاییز ۱۴۰۱ مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

چهارمین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد

به گزارش بسنا، مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از واحد‌های زیرمجموعه مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی دانشگاه شیراز؛ در راستای حمایت از ایده‌ها و تیم‌های استارت‌آپی و همچنین تکمیل زنجیره‌ی تبدیل ایده به ثروت، خدمات و امکانات متعددی را فراهم کرده است. در این زنجیره مراکز نوآوری به‌عنوان اولین نقش‌آفرینان در زیست‌بوم مسیر پیشرفت هسته‌ها و تیم‌های نوپا، با محوریت حمایت از افراد مستعد و خلاق، سعی در پرورش ایده‌های نو و کاربردی با رویکردی ثروت‌آفرین دارند.

سیدآرش حق‌پناه، مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز ضمن اعلام چهارمین فراخوان پذیرش این مرکز، توضیح داد: دانشگاه شیراز با توجه به ظرفیت‌های موجود خود در راستای توسعه نوآوری‌ها در حوزه‌های مختلف علوم مهندسی خدمات مختلفی شامل فضای کار اشتراکی، مشاوره‌های عمومی کسب و کار، منتورینگ تخصصی، دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی و درنهایت بودجه‌های حمایتی را به افراد و تیم‌های صاحب ایده خواهد داد.

به گفته حق‌پناه، در مرکز نوآوری تخصصی مهندسی دانشگاه شیراز، سه دسته از افراد شامل فرد کارآفرین و صاحب ایده، تیم همراه با ایده و فرد متخصص بدون ایده مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی افزود: نکته مهم در فراخوان پاییز ۱۴۰۱ مرکز نوآوری مهندسی، اولویت پذیرش با تیم‌های صاحب ایده‌ای است که نیازمند حضور در فضای کار اشتراکی برای پیشبرد کسب‌وکار خود هستند. افرادی که در حوزه‌های فنی مهندسی و کشاورزی، طرح و یا موضوعی برای پیاده‌سازی و راه‌اندازی کسب‌وکار داشته باشند، به‌صورت ویژه در مرکز نوآوری مهندسی پذیرش خواهند شد.

مدیر مرکز نوآوری تخصصی مهندسی دانشگاه شیراز گفت: کسانی‌که یک فرد خلاق و دارای ایده در حوزه‌ی علوم مهندسی هستند، یا یک تیم خلاق دارند که نیاز به فضای کار و آزمایشگاه فنی برای ساخت محصول ایده خود دارند، می‌توانند هم‌اکنون از لینک ثبت‌نام آنلاین مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به‌نشانی iec.shirazu.ac.ir اقدام به ثبت‌نام اولیه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تا ۳۰ آبان‌ماه خواهد بود.

وی افزود: بعد از اتمام زمان ثبت‌نام اولیه، ایده‌ی ثبت شده‌ی داوطلبان بررسی خواهد شد و درصورتی‌که شرایط اولیه‌ی پذیرش را کسب کرده باشند برای داوری و ارائه‌ی حضوری طرح و ایده‌ی خود به مرکز نوآوری مهندسی دعوت می‌شوند. همچنین درصورتی‌که افراد در مرکز نوآوری مهندسی دانشگاه شیراز پذیرش شوند، به آن‌ها میز و صندلی در فضای کار اشتراکی داده می‌شود و می‌توانند در کنار فعالیت‌های کارآفرینی خود، در دوره‌های آموزشی که ازسوی مرکز نوآوری برگزار می‌شود با تخفیف ویژه شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از این رویداد‌ها و کلاس‌های آموزشی و مهارتی و همچنین دیگر اخبار و رویداد‌های مدیریت نوآوری، فناوری و کارآفرینی به سایت مرکز نوآوری دانشگاه شیراز به آدرس iec.shirazu.ac.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری