پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۵۸
|
کد خبر: ۶۶۵
مدیر امور دانشجویی دانشگاه در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه خوابگاهی؛

دانشجو بودن یک مسؤولیت است

دکتر رسول سلیمانی، در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر و انتخاب اتاق نمونه، که در خوابگاه های پسرانه شهیدان بهادربیگی و شهیدان حقگویان برگزار شد، اظهار داشت: دانشجو بودن یک مسؤولیت است. دانشجویان باید از فرصت های خود در جهت بالا بردن اطلاعات علمی در رشته تحصیلی خود تلاش کنند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر رسول سلیمانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، شامگاه یکشنبه 6 خرداد، در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر و انتخاب اتاق نمونه، که در خوابگاه های پسرانه شهیدان بهادربیگی و شهیدان حقگویان برگزار شد، در جمع دانشجویان، اظهار داشت: دانشجو بودن یک مسؤولیت است. دانشجویان باید از فرصت های خود در جهت بالا بردن اطلاعات علمی در رشته تحصیلی خود تلاش کنند.

وی افزود: دوران دانشجویی به سرعت سپری می شود و باید بهترین بهره از آن برده شود. این دوران می تواند با تلاش و کوشش و بهره بردن از وجود اساتید گرامی دانشگاه بوعلی سینا و دوستان خوب، به بهترین دوره از زندگی شما تبدیل شود.

مدیر امور دانشجویان تأکید کرد: فعالیت های ورزشی، تماشای برنامه های مفید و استفاده از کلاس های مختلف، می تواند در کنار درس خواندن، موثر باشد و به شما برای رسیدن به اهداف زندگی انرژی بیشتری بدهد.

دکترسلیمانی خاطرنشان کرد: هر شخص در حرفه خود باید با اخلاق باشد و دانشجو هم از این قاعده مستثنی نیست. ادب، شخصیت و تحصیل، از ملاک های انسان های بزرگ است.

خبرنگار: رحیمی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو