پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۱۲
|
کد خبر: ۶۶۹۱
حیدری گفت: افرادی که تمایل دارند، عضو شورای مرکزی کانون ایثار باشند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ لغایت ۳ دی‌ماه ثبت‌نام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

علی حیدری دبیر هیئت موسس کانون ایثار و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: کانون ایثار بخشی از فعالیت‌های فوق برنامه اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه محسوب می‌شود که در راستای گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مشارکت دادن دانشجویان در این برنامه‌ها و ایجاد انگیزه برای تلاش مضاعف و هدفمند در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی به طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌پردازد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان با همکاری و مشارکت دیگر انجمن‌های علمی، بهره‌گیری از امکانات موجود نهاد‌های مرتبط جهت دایر نمودن دوره‌های کارورزی و آموزش عملی در امور اجرایی، آموزشی، فرهنگی ضمن تحصیل و پرورش قدرت و توانمندی‌های علمی، فرهنگی، دینی و اخلاقی دانشجویان شاهد و ایثارگر بخشی از اهداف کانون ایثار است.

علی حیدری تشریح کرد: به صورت جزیی‌تر کانون ایثار در نظر دارد در زمینه‌ی علمی کارگاه‌هایی با عناوین کسب و کار، آموزش مقاله‌نویسی، آموزش پروپوزال نویسی، آموزش نرم‌افزار‌های کاربردی، نحوه تاسیس شرکت دانش بنیان، آموزش زبان‌های خارجی و کلاس‌های آموزشی و رفع اشکال برگزار نماید. در زمینه فرهنگی نیز در نظر دارد اردو‌های زیارتی، سیاحتی و تفریحی، مسابقات کتابخوانی، جلسات نقد فیلم، دیدار با خانواده شهدا برگزار نماید. در زمینه ورزشی، کانون ایثار نظر دارد مسابقات ورزشی و کلاس‌های آموزشی ورزشی را برگزار کند.

حیدری اظهار داشت: آیین‌نامه تشکیل کانون ایثار در سال ۱۳۸۸ ابلاغ شده است و هیئت موسس این کانون طی جلسات متعدد انتخاب گردید و قرار است با برگزاری انتخابات، شورای مرکزی برگزیده شوند.

وی تبیین کرد: شورای مرکزی از ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل تشکیل خواهد شد. شرایط عضویت در شورای مرکزی کانون ایثار شامل گذراندن حداقل ۱۴ واحد درسی به خصوص برای دانشجویان کارشناسی، داشتن حداقل معدل ۱۴، عدم داشتن محکومیت انضباطی و عدم عضویت در شورای مرکزی سایر انجمن و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه است.

علی حیدری تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند، عضو شورای مرکزی کانون ایثار باشند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ لغایت ۳ دی‌ماه با شماره ۳۸۳۸۰۹۰۲ تماس حاصل نمایند و یا از طریق پیامک با شماره ۰۹۱۸۸۱۳۱۵۹۵ در ارتباط باشند.

وی خاطرنشان کرد: همه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هر درجه ایثارگری می‌توانند در انتخابات شورای مرکزی کانون ایثار شرکت کنند. برای عضویت در این کانون نیز همین شرط گذاشته شده است. انتخابات در تاریخ ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن همایش‌های شهید ایزدی واقع در ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر