پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۱۳
|
کد خبر: ۶۷۱۳
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، جزئیات اصول و قوانین تبلیغات کاندیداهای انتخابات شورای صنفی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۲ دی ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، پیرو تقویم زمان‌بندی انتخابات شورای صنفی دانشجویان، داوطلبان تاییدصلاحیت‌شده می‌توانند از روز شنبه 3 دی تا ساعت ۲۱ روز سه‌شنبه ۶ دی تبلیغات خود را با رعایت اصول تبلیغات، به شرح ذیل انجام دهند:

- داوطلبان و طرف‌داران آنان به‌هیچ‌وجه مجاز به تبلیغ علیه داوطلبان دیگر نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح نمایند و هرگونه هتک حرمت و حیثیت داوطلبان ممنوع بوده و با متخلفین طبق مقررات برخورد خواهد شد.

- کاندیداها مجاز هستند به شکل فردی یا گروهی سوابق و برنامه‌های خود را در چارچوب وظایف و اختیارات شورای صنفی در تبلیغات خود معرفی کنند.

- تصاویر استفاده شده در پوسترهای تبلیغاتی می‌بایست مطابق با شئونات اسلامی و قوانین
پوشش و عفاف و حجاب در دانشگاه باشد.

- هرگونه ارجاع و استفاده از نمادهای سیاسی، احزاب و گروه‌ها و تصاویر شخصیت‌های سیاسی، با توجه به آیین‌نامه شوراهای صنفی دانشجویان مجاز نمی‌باشد.

- کلیه اقلام تبلیغی باید صرفا در محل‌های مشخص‌شده توسط کمیته اجرایی انتخابات نصب گردد و استفاده از بُردهای تشکل‌ها یا دیگر بُردهای دانشکده‌ها یا خوابگاه‌ها برای تبلیغات ممنوع می‌باشد.

- کلیه کاندیداها مجاز هستند در بازه زمانی تعیین‌شده توسط کمیته اجرایی انتخابات اقدام به انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در چارچوب این دستورالعمل نمایند. بدیهی است هرگونه فعالیت تبلیغاتی پیش و پس از بازه تعیین شده تخلف محسوب شده و به کمیته ناظر بر انتخابات ارجاع داده می‌شود.

- کلیه اقلام تبلیغی مکتوب باید توسط کمیته اجرایی انتخابات، تایید و مُهر شود. اندازه مجاز تبلیغات مکتوب حداکثر A3 می‌باشد.

- کلیه نشریاتی که از دانشگاه مجوز فعالیت اخذ نموده‌اند، حق تبلیغ له و یا علیه داوطلبان انتخاباتی را تحت هر عنوان ندارند.

- اظهار و نشر هرگونه مطالب خلاف واقع در فضاهای فیزیکی و مجازی مجاز نمی‌باشد.

- لازم به ذکر است انتخابات شورای صنفی برای پنج واحد دانشگاهی دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی، دانشکده فنی و مهندسی، مجتمع آموزش عالی نهاوند و دانشکده مدیریت و حسابداری رزن، از ساعت ۹ الی ۱۷ روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ به صورت الکترونیکی و از طریق آدرس exam4.basu.ac.ir برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت امور دانشجویی دانشگاه واقع در خانه فرهنگ مراجعه نمایید.

شماره تماس برای پاسخگویی به سوالات:
08138381260

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو