پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۷۴
|
کد خبر: ۶۷۱۶
مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: در راستای اجرای رسالتِ ارتقاء منزلت اجتماعی و خودباوری دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌باشد، کانون ایثار تشکیل خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۳ دی ۱۴۰۱

شعبان محمدی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: در راستای اجرای رسالتِ ارتقاء منزلت اجتماعی و خودباوری دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌باشد، کانون ایثار تشکیل خواهد شد.

وی افزود: آیین‌نامه تشکیل این کانون در سال ۱۳۸۸ ابلاغ شده است و امسال سعی داریم با تشکیل شورای مرکزی به فعالیت‌های کانون ایثار با جدیت هرچه تمام‌تر احتمام ورزیم.

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تبیین کرد: شورای مرکزی از ۵ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل تشکیل خواهد شد. شرایط عضویت در شورای مرکزی کانون ایثار شامل گذراندن حداقل ۱۴ واحد درسی به خصوص برای دانشجویان کارشناسی، داشتن حداقل معدل ۱۴، عدم داشتن محکومیت انضباطی و عدم عضویت در شورای مرکزی سایر انجمن و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه است.

محمدی تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند، عضو شورای مرکزی کانون ایثار باشند، می‌توانند از تاریخ ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ لغایت ۳ دی‌ماه با شماره ۳۸۳۸۰۹۰۲ تماس حاصل نمایند و یا از طریق پیامک با شماره ۰۹۱۸۸۱۳۱۵۹۵ در ارتباط باشند.

وی بیان کرد: همه دانشجویان شاهد و ایثارگر با هر درجه ایثارگری می‌توانند در انتخابات شورای مرکزی کانون ایثار شرکت کنند. برای عضویت در این کانون نیز همین شرط گذاشته شده است. انتخابات در تاریخ ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در سالن همایش‌های شهید ایزدی واقع در ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: میرزایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر